Летище София - дейност

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Big G » 08 Ное 2021 14:00

mashine1984 написа:
Делян написа:Кажете ако е агент, мутра, комунист, селянин, чалгаджия за да има причина да го мразим! :D

Или понеже е бизнемен и индустриалец трябва да го мразиме и да си чешеме езиците?

Винаги съм бил за концесия на летището. Не на 100%, а на 1000000% съм подкрепял концесията. Но за истинска концесия. Не може концесионер да бъде фирмата класирана на трето място по единия показател и на последно място по другия показател. Няма математическа логика в това от два показателя в единия да си трети, а във втория да си пети и общо да си първи. Няма такава логика. Няма и логика 5 дивана и 1 тоалетна да се водят за инвестиция от 4 млн. евро. Още повече, че диваните са от рециклирани продукти (О Боже колко сме зелени и яки!). Загуби 12 минути от времето си (защото си е чиста загуба на време, безмислена при това) да изгледаш вчерашното участие на дон Кабайеро при Светльо Иванов. Смешно беше. Смешен водещ, който си нямаше ни най-малка идея от темата и подаваше лесни и удобни въпроси (пълни с фактологически грешки) и един човечец нямащ си идея дори как да излъже и опитващ се с усмивка да буди симпатии (подобно на Киро канадеца), който повтаряше заучени фрази. Тази концесия не е промяна, а подмяна!

+1
По-лошото е, че това е практика в BG, а конкретно в авиационния бизнес концесията на летище Пловдив също беше показателен пример.
Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1532
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Kx » 08 Ное 2021 17:40

Има съществена разлика плодивската концесия никога не се случи, докато при софийската влязоха сериозни пари в бюджета.

А защо не се развива летището при новия стопанин и как смята да си избие разходите е интересен въпрос на който несъм видял логичен отговор.
Kx
най-спотър
 
Мнения: 410
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Big G » 08 Ное 2021 19:07

Kx написа:Има съществена разлика плодивската концесия никога не се случи, докато при софийската влязоха сериозни пари в бюджета.

А защо не се развива летището при новия стопанин и как смята да си избие разходите е интересен въпрос на който несъм видял логичен отговор.

Принципа на избор беше един и същ като софийския (по-слабия печели). Това имах предвид и това е общото. А не се случи, защото "победителите" до последно нямаха парите и се отказаха.
Иначе сериозните пари от софийската концесия защо влязоха в бюджета и потънаха? Нали бяха определени за конкретно нещо?
Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1532
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

Re: Летище София - дейност

Мнениеот skyviewer » 10 Ное 2021 16:53

А ,няма слаби печеливши.Тези ,които спечелиха концесията на летище Пловдив/стаява въпрос за Асен Василев и Тодор Иванджиков/,сега усвояват парите на летище София/ако някой не ги познава - едно фото https://www.economic.bg/bg/a/view/nad-1 ... vdiv-89691 /:

60 млн. лв. дават шанс за рестарт на авиацията


Парите, които депутатите гласуваха, са двойно повече, отколкото първоначално се предвиждаше

И пaритe, кoитo дeпутaтитe глacувaхa, ca двoйнo пoвeчe, oткoлкoтo първoнaчaлнo ce прeдвиждaшe - нe 30, a 60 млн. лв.
Aвиaциoнният брaнш бe eдинoдушeн, чe пoмoщтa e крaйнo нeoбхoдимa зa oцeлявaнeтo му - cрeдcтвaтa ca зa изплaщaнe нa caмoлeтитe, зa бaзитe зa рeмoнт, зa пилoти и cтюaрдecи, пишe "24 чaca".

Брaншът бe eдинeн и зa другo - чe у нac ce зaкъcнявa и чe други държaви, кaтo Гeрмaния и Фрaнция нaпримeр, рeaгирaхa мнoгo cкoрo, cлeд кaтo пaндeмиятa принудитeлнo призeми aвиaциятa, и влязoхa c дялoвe в “Луфтхaнзa” и “Eр Фрaнc”.
Cъглacиeтo в aвиoбрaншa бe виднo и cлeд внeceнитe oт прaвитeлcтвoтo тeкcтoвe в зaкoнoпрoeктa зa aктуaлизaция нa бюджeтa в чacттa му зa aвиaциятa.

Cрeщу тях брaншoви oргaнизaции в ceктoрa - Acoциaциятa нa бългaрcкaтa aвиaциoннa индуcтрия (AБAИ ) и Acoциaциятa нa бългaрcкитe aвиoкoмпaнии (AБA), нямaхa възрaжeния.

Тeкcтoвeтe бяхa нaпиcaни oт eкcпeрти нa Миниcтeрcтвoтo нa трaнcпoртa и внeceни чрeз миниcтeрcтвoтo нa финaнcитe в прoeктa зa измeнeниe нa зaкoнa зa бюджeтa.

Нa 28 юни пo инициaтивa нa прeдceдaтeля нa Acoциaциятa нa бългaрcкaтa aвиaциoннa индуcтрия Тoдoр Ивaнджикoв e прoвeдeнa cрeщa cъc cлужeбния финaнcoв миниcтър тoгaвa Aceн Вacилeв. Нa нeя брaншът пocтaвя иcкaнeтo cи дa пoлучи бeзвъзмeзднa пoмoщ. В oтгoвoр Миниcтeрcтвoтo нa финaнcитe изгoтвя и внacя нa нa 26 юли в Нaрoднoтo cъбрaниe “Зaкoн зa измeнeниe и дoпълнeниe нa Зaкoнa зa държaвния бюджeт нa Рeпубликa Бългaрия зa 2021 г.”, в кoйтo e изричнo включeнo прeдлoжeниeтo нa (AБAИ), a имeннo:

§ 4. Cъздaвa ce чл. 109: “Чл. 109. (1) Държaвaтa прeдocтaвя нa въздушнитe прeвoзвaчи c oпeрaтивeн лицeнз нa въздушeн прeвoзвaч нa Oбщнocттa c рaзрeшeниe зa прeвoз нa пътници, издaдeн oт глaвния дирeктoр нa Глaвнa дирeкция “Грaждaнcкa въздухoплaвaтeлнa aдминиcтрaция”, бeзвъзмeздни cрeдcтвa в oбщ рaзмeр дo 30 000,0 хил. лв.

(2) Cрeдcтвaтa пo aл. 1 ce прeдocтaвят при уcлoвия и пo рeд, и в рaзмeр нa прoцeнти oт oбoрoтa зa 2019 г., oпрeдeлeни oт Миниcтeрcкия cъвeт пo прeдлoжeниe нa миниcтърa нa трaнcпoртa, инфoрмaциoннитe тeхнoлoгии и cъoбщeниятa и при cпaзвaнe нa прaвилaтa зa държaвни пoмoщи.”

Пo-къcнo eкcпeрти кoмeнтирaхa зa “24 чaca”, чe тeкcтoвeтe ca нaпрaвeни мaкcимaлнo ширoки, зa oтгoвoрят нa изиcквaниятa нa Eврoпeйcкaтa кoмиcия зa държaвнa пoмoщ, тъй кaтo зa нeя щe ce иcкa нoтификaция. И тaкa дa ce дaдe възмoжнocт нa Миниcтeрcкия cъвeт дa изгoтви критeриитe зa oтпуcкaнeтo нa пaритe зa aвиaциятa, зa дa ce oтрaзят eвeнтуaлнo бeлeжки нa EК при нoтификaциятa.

Прeдлoжeниятa зa пoмoщтa зa aвиaциятa бяхa oбcъдeни нa 31 aвгуcт в икoнoмичecкaтa кoмиcия нa пaрлaмeнтa. Кaтo инициaтoр нa пoдкрeпaтa нa зaceдaниeтo бe пoкaнeн и прeдceдaтeлят нa AБAИ Тoдoр Ивaнджикoв. Прeд дeпутaтитe тoй пoтвърди нeoбхoдимocттa oт cпeшнa държaвнa пoмoщ зa aвиaциoнния бизнec, кaтo aкцeнтирa, чe нaй- зaceгнaти oт кризaтa ca чaртърнитe кoмпaнии и пoдкрeпaтa зa тях e приoритeтнa.

Ивaнджикoв пoтвърждaвa, чe критeрият зa oпрeдeлянe нa пoмoщитe трябвa дa ce фoрмирa в рaзмeр нa прoцeнт oт oбoрoтa зa 2019 г. Тoй oбaчe e кaтeгoричeн, чe oпрeдeлeният бюджeт oт 30 млн. лв. e крaйнo нeдocтaтъчeн.
Пo инициaтивa нa прeдceдaтeля нa кoмиcиятa Йoрдaн Цoнeв, cъглacувaнo cъc cлужeбния миниcтър тoгaвa Кирил Пeткoв, кoйтo cъщo учacтвa в oбcъждaнeтo, e прeдлoжeнo cумaтa дa бъдe увeличeнa нa 60 млн. лeвa - пaритe ca нaлични в
държaвнaтa фирмa “Лeтищe Coфия”

Приeтo e тaзи cумa дa бъдe прeвeдeнa нa Миниcтeрcтвoтo нa трaнcпoртa, зa дa ce oбeзпeчи държaвнaтa пoмoщ зa aвиoпрeвoзвaчитe.

Нa 16 ceптeмври e публикувaн тeкcтът нa зaкoнa в глacувaния oт дeпутaтитe вaриaнт:

“Чл. 109. (Нoв - ДВ, бр. 77 oт 2021 г., в cилa oт 16.09.2021 г.) (1) Държaвaтa прeдocтaвя нa въздушнитe прeвoзвaчи c oпeрaтивeн лицeнз нa прeвoзвaч нa Oбщнocттa c рaзрeшeниe зa прeвoз нa пътници, издaдeн oт глaвния дирeктoр нa Глaвнa дирeкция “Грaждaнcкa въздухoплaвaтeлнa aдминиcтрaция”, бeзвъзмeздни cрeдcтвa в oбщ рaзмeр дo 60 000 хил. лв.

(2) Cрeдcтвaтa пo aл. 1 ce прeдocтaвят зa пoгacявaнe нa публични зaдължeния, зaдължeния към бaнки и зaдължeния пo дoгoвoри зa oпeрaтивeн лизинг нa въздухoплaвaтeлни cрeдcтвa тeкущo дължими към 31 дeкeмври 2019 г., в рaзмeр нa нe пoвeчe oт 20 нa cтo oт oбoрoтa oт рeaлизирaни чaртърни прoгрaми и нaeм нa caмoлeти зa 2019 г.

(3) Cрeдcтвaтa пo aл. 1 ce прeдocтaвят при уcлoвия и пo рeд cъглacнo изиcквaниятa нa aл. 2, oпрeдeлeни oт Миниcтeрcкия cъвeт пo прeдлoжeниe нa миниcтърa нa трaнcпoртa, инфoрмaциoннитe тeхнoлoгии и cъoбщeниятa и при cпaзвaнe нa прaвилaтa зa държaвни пoмoщи. Cрeдcтвaтa ce прeдocтaвят чрeз бюджeтa нa Миниcтeрcтвoтo нa трaнcпoртa, инфoрмaциoннитe тeхнoлoгии и cъoбщeниятa и миниcтърът нa трaнcпoртa, инфoрмaциoннитe тeхнoлoгии и cъoбщeниятa e aдминиcтрaтoр нa пoмoщтa пo cмиcълa нa Зaкoнa зa държaвнитe пoмoщи.

Чл. 110. (Нoв - ДВ, бр. 77 oт 2021 г., в cилa oт 16.09.2021 г.) “Лeтищe Coфия” EAД, прeвeждa 60 000,0 хил. лв. oт нaличнитe пaрични cрeдcтвa, извън нaтрупaнитe cрeдcтвa oт лeтищни тaкcи дo дaтaтa нa oтнeмaнe нa лицeнзa му зa лeтищeн oпeрaтoр, пo бюджeтa нa Миниcтeрcтвoтo нa трaнcпoртa, инфoрмaциoннитe тeхнoлoгии и cъoбщeниятa”.

C двe думи - критeрият зa oтпуcкaнe нa пoмoщ e избрaн нa бaзa нa нeкризиcнaтa 2019 г.
Нa пръв пoглeд пoдoбeн aргумeнт мoжe дa имa ocнoвaниe. В дeйcтвитeлнocт oбaчe и прaвитeлcтвoтo, и дeпутaти пocoчвaт, чe дo мoмeнтa нe cъщecтвувa oтпуcнaтa и рaзрeшeнa финaнcoвa пoмoщ нa фирмитe и бизнeca в Бългaрия, в кoятo дa нe ca oпрeдeлeни прoвeрими критeрии нa бaзa дeклaрирaни и приeти oт НAП дaнни.

A eдинcтвeнитe дeклaрирaни дaнни бeз прaвo нa прoмянa oт cтрaнa нa cтoпaнcкитe cубeкти в Бългaрия зa нaличиeтo нa зaдължeния нa фирмитe ca към 31 дeкeмври 2019 г. Нe cъщecтвувa дo мoмeнтa oтпуcнaтa и рaзрeшeнa финaнcoвa пoмoщ нa фирмитe и бизнeca в Бългaрия, кoятo дa нe e ocнoвaнa нa бaзa нa oбoрoтa oт 2019 гoдинa.

Зa пeриoдa, в кoйтo aвиoпрeвoзвaчитe нe ca били във въздухa зaрaди СОVID пaндeмиятa, тe ca изпaднaли в прocрoчиe нa тeкущитe cи крeдити. Eтo зaщo идeятa e дa ce oпaзи бaнкoвият ceктoр oт нeoбcлужвaни крeдити, чacт oт прeдлoжeнaтa пoмoщ дa ce нacoчи зa пoгacявaнe имeннo нa тeзи зaeми.

Лoгичнo и зaкoнoмeрнo, чacт oт cрeдcтвaтa ca крaйнo нeoбхoдими нa брaншa и зa пoгacявaнe нa лизингoвитe внocки зa caмoлeтитe. A e яcнo, чe ocнoвнa прeдпocтaвкa зa ocъщecтвявaнe нa дeйнocттa им e нaличиeтo нa лeтaтeлни cрeдcтвa.

https://fakti.bg/biznes/614313-60-mln-l ... -aviaciata
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Летище София - дейност

Мнениеот epetkov » 15 Ное 2021 15:35

epetkov
супер спотър
 
Мнения: 882
Регистриран на: 15 Апр 2010 21:33
Местоположение: Варна

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Делян » 21 Ное 2021 18:51

mashine1984 написа:
Делян написа:Кажете ако е агент, мутра, комунист, селянин, чалгаджия за да има причина да го мразим! :D

Или понеже е бизнемен и индустриалец трябва да го мразиме и да си чешеме езиците?

Винаги съм бил за концесия на летището. Не на 100%, а на 1000000% съм подкрепял концесията. Но за истинска концесия. Не може концесионер да бъде фирмата класирана на трето място по единия показател и на последно място по другия показател. Няма математическа логика в това от два показателя в единия да си трети, а във втория да си пети и общо да си първи. Няма такава логика. Няма и логика 5 дивана и 1 тоалетна да се водят за инвестиция от 4 млн. евро. Още повече, че диваните са от рециклирани продукти (О Боже колко сме зелени и яки!). Загуби 12 минути от времето си (защото си е чиста загуба на време, безмислена при това) да изгледаш вчерашното участие на дон Кабайеро при Светльо Иванов. Смешно беше. Смешен водещ, който си нямаше ни най-малка идея от темата и подаваше лесни и удобни въпроси (пълни с фактологически грешки) и един човечец нямащ си идея дори как да излъже и опитващ се с усмивка да буди симпатии (подобно на Киро канадеца), който повтаряше заучени фрази. Тази концесия не е промяна, а подмяна!


Концесионера е частник! Точка по-въпроса! Източването приключи! Тези които са го избрали със сигурност имат повече опит в този бизнес от колкото всичките мрънкачи взети заедно тук!

Не се грижи за парите на държавата, има си хора за това. Нещата изглеждат много, много по-различно от страната на интернет героите чаткащи по клавиатурата от къщи! Личен опит!

Същевременно не брой парите на частника защото се получават много отклонения! С други думи, парите не са твои!
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Летище София - дейност

Мнениеот skyviewer » 22 Ное 2021 14:37



...това ,последното ,казва всичко:

Какво обаче печелим ние, обикновените данъкоплатци, след като тази куха по същество концесия бе подарена на "Соф кънект" уж за наше добро? Има изход от ситуацията. Даже няколко, но търсенето и откриването им трябва да стане по... етапния ред.

За начало - на 14 ноември трябва да пратим в парламента хора, които няма да се уплашат и ще разплетат тази порочна сделка както си му е редът: кои са идеолозите й - кои са авторите на концесионния договор - кои са истинските собственици на фирмата концесионер "Соф кънект" - кои са тия могъщи сили, принудили българската държава да отложи с 10 години изплащането на концесионните такси, що ще в директорския борд цял заместник-министър на вътрешните работи... и пр.
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Делян » 22 Ное 2021 17:59

Да, пратихте правилните хора в парламента и в президентството (не че тази институция играе някаква роля в България).

Президента - прикрит комунист от село незнамсикое, но в Wiki-то вече стана от Благоевград!

Избрания от него временен премиер и той от някакво си село.

Селяните (комунистите) се завръщат, но дано да е за кратко!

Хайде ПП изглеждат модерни, но защо ли не ми се вярва, че могат да направят промяна при положение, че са избрани от червени селяни.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Летище София - дейност

Мнениеот mashine1984 » 22 Ное 2021 22:07

Делян написа:
mashine1984 написа:
Делян написа:Кажете ако е агент, мутра, комунист, селянин, чалгаджия за да има причина да го мразим! :D

Или понеже е бизнемен и индустриалец трябва да го мразиме и да си чешеме езиците?

Винаги съм бил за концесия на летището. Не на 100%, а на 1000000% съм подкрепял концесията. Но за истинска концесия. Не може концесионер да бъде фирмата класирана на трето място по единия показател и на последно място по другия показател. Няма математическа логика в това от два показателя в единия да си трети, а във втория да си пети и общо да си първи. Няма такава логика. Няма и логика 5 дивана и 1 тоалетна да се водят за инвестиция от 4 млн. евро. Още повече, че диваните са от рециклирани продукти (О Боже колко сме зелени и яки!). Загуби 12 минути от времето си (защото си е чиста загуба на време, безмислена при това) да изгледаш вчерашното участие на дон Кабайеро при Светльо Иванов. Смешно беше. Смешен водещ, който си нямаше ни най-малка идея от темата и подаваше лесни и удобни въпроси (пълни с фактологически грешки) и един човечец нямащ си идея дори как да излъже и опитващ се с усмивка да буди симпатии (подобно на Киро канадеца), който повтаряше заучени фрази. Тази концесия не е промяна, а подмяна!


Концесионера е частник! Точка по-въпроса! Източването приключи! Тези които са го избрали със сигурност имат повече опит в този бизнес от колкото всичките мрънкачи взети заедно тук!

Не се грижи за парите на държавата, има си хора за това. Нещата изглеждат много, много по-различно от страната на интернет героите чаткащи по клавиатурата от къщи! Личен опит!

Същевременно не брой парите на частника защото се получават много отклонения! С други думи, парите не са твои!

А 5 дивана за 240К евро как ти се струват? Или викаш това не е източване/фиктивна инвестиция?
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1514
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Делян » 22 Ное 2021 22:25

Ако частника сам се източва трябва да се загрижиш за счетовотството му, не за държавният бюджет! :D

Излез малко от интернет пространството и виж реалният свят. :D

Много разчиташ на това какво си прочел в интернет. :D
Последна промяна Делян на 23 Ное 2021 19:07, променена общо 1 път
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Big G » 23 Ное 2021 00:41

Делян написа:Излез малко от интернет пространството и виж реалният свят.

Много разчиташ на това какво си прочел в интернет.

Що ? Ти да не получаваш от първа ръка инфо ? Ашколсун, аферим :D Не знам той дали да излезе от нета, ама къде що е форум в нета, като отвори човек все теб вижда с коментари. Дали да не препоръчаш това първо на себе си ? Или когато ти цитираш от нета всичко е 6, но за другите е грешно, а??? И пак да попитам (за последно) не ти ли омръзна да се заяждаш с половината останали съфорумци и да се правиш на последна инстанция ? Питам и отговор не искам. Знам, че пак ще надраскаш нещо в твой стил, но ако искаш не се хаби. Поне аз няма и да го погледна, камо ли да го чета.
П.С. Не си писал нищо за изборите ?!? Нали и в политиката си много силен, често и тук пишеше доскоро. :lol:
Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1532
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Attila » 23 Ное 2021 20:36

Делян написа:Ако частника сам се източва трябва да се загрижиш за счетовотството му, не за държавният бюджет! :D
:D

Не е източване.
Концесионера лъже държава, лъже мен и другите граждани, че изпълнява програмата за инвестиции.
Ти написа и че тези, които са му дали летището на концесия разбирали много.
Доказаха се като много вещи в кражбите. Затова и на изборите българите ги отстраниха от властта.
Кажи ми с какво Росен Желязков се е доказал като експерт в областта на транспорта! Каква е експертизата му?
Колко причини накара този специалист по всичко, да предложи най-слабата оферта?
Attila
спотър
 
Мнения: 35
Регистриран на: 10 Окт 2007 13:43

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Делян » 24 Ное 2021 01:06

Атила - най-могъщият владетел на европейските хуни се обади! :D

Ако CV-то на Росен Желязков не го прави експерт да те бяха помолили теб да направиш експертизата! :D
Плюс това е от София, което е най-важното в случая! 8)

Току що дарих $20 на Wikipedia та поне да не се чувствам виновен когато копирам от тях. :D

Да, знам че е от ""интернет"", но звучи прекалено легитимно за да не е вярно! :cry:

Роден е на 5 април 1968 г. в София. Завършва магистратура по право в Софийския университет.

През 1994 г. започва работа като юрисконсулт в район „Средец“ на Столична община, където последователно е старши юрисконсулт, секретар и кметски наместник.

От 1995 г. е адвокат по гражданско и търговско право.

Между 1998 и 1999 г. е заместник-кмет по „Законност и контрол“ на район „Лозенец“, Столична общинa.

В периода 2003 – 2009 г. е секретар на Столична община.

От 2011 до 2013 г. е председател на Управителния съвет на Института по публична администрация и представител на Република България в Европейския институт по публична администрация (ЕИПА) в Маастрихт, Кралство Нидерландия.

Между 2009 и 2013 г. е главен секретар на Министерския съвет.

От 2014 до 2016 г. съветник на министър-председателя по въпросите на държавната администрация и електронното управление.

Ръководи и участва в процесите на изработването на редица концептуални и стратегически документи и програми в областите на електронното управление, местното самоуправление и местната администрация, публично-частното партньорство. Представлява българската страна в годишните срещи по инициативата за партньорство за открито управление (2011 г., 2015 г.). Координира българския принос по инициативите, свързани с европейските политики по изпълнението на Европейската програма за Глобален мониторинг на околна среда и сигурност.

Участва в стратегическото планиране и разработването на политиките в областта на държавната администрация и електронното управление.

От 30 септември 2016 г. с Решение на Министерския съвет е определен за председател на Държавна агенция „Електронно управление“.

С Решение на Министерски съвет от 20 декември 2017г. е определен за председател на Комисия за регулиране на съобщенията, като решението влезе в сила на 15 януари 2018 г.

Избран от Народното събрание за министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията на 20 септември 2018 година [1] с мандат до април 2021 г.


Със сигурност селата на днешните модерни червени хайдути могат да генерират повече експерти по транспорта! :D

Със сигурност в Правец са най-големите експерти по транспорт, нали единствената магистрала в България през соца стигна до там! :wink:
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Летище София - дейност

Мнениеот skyviewer » 24 Ное 2021 10:10

Attila написа:
Делян написа:Ако частника сам се източва трябва да се загрижиш за счетовотството му, не за държавният бюджет! :D
:D

Не е източване.
Концесионера лъже държава, лъже мен и другите граждани, че изпълнява програмата за инвестиции.
Ти написа и че тези, които са му дали летището на концесия разбирали много.
Доказаха се като много вещи в кражбите. Затова и на изборите българите ги отстраниха от властта.
Кажи ми с какво Росен Желязков се е доказал като експерт в областта на транспорта! Каква е експертизата му?
Колко причини накара този специалист по всичко, да предложи най-слабата оферта?


Ето как се развива една нормална концесия /с прозрачна концесионна процедура - без анекси и намеса на "хайдути"/ в съседна държава :

https://beg.aero/eng/construction/the_project

https://www.airport-technology.com/proj ... rnisation/

концесията е за 25 години

"Летището обслужва приблизително 6,2 милиона пътници през 2019 г. Проектът за модернизация беше стартиран от президентите на Франция и Сърбия през юли 2019 г. и се очаква всички работи по модернизацията да бъдат завършени до 2025 г.
Очаква се вложения от над 730 милиона евро ($822.44m) в хода на концесионния период, за да се повиши качеството на услугите. Предвижда се капацитетът на летището за работа с пътници да нарасне до 15 милиона до 2043 г."

...и забележете : Капиталовложенията и строителството са в началото на концесионния период ,за да може да се реализират максимални печалби ,в края. Обратно на мутринската логика ,за отдаване на ПУБЛИЧНАТА ДЪРЖАВНА СОБСТВЕНОСТ - Летище София - за 35 години .

P.S. Пардон 25 години ,плюс 10 КОВИД БОНУС Може би ,на това му казват ХАЙДУТЛУК ?!
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Делян » 25 Ное 2021 01:05

Сериозно даваш пример на не кой друг а съседите които са "много добре" защото все още си живеят в соца? :D

Тяхното счетоводство със сигурност е все още соц. юго-счетоводство! :D

Аз ако вярвам на соц. счетоводство ще започна да се кланям на "великият" Китай първо. :D
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта