concorde написа:А аз да попитам защо на самолетите от САЩ и Канада на крилата от долната страна не се изписват регистрациите на самолета ?
ICAO написа:4.3.1 Wings. On heavier-than-air aircraft, the marks shall appear once on the lower surface of the wing structure. They shall be located on the left half of the lower surface of the wing structure unless they extend across the whole of the lower surface of the wing structure. So far as is possible, the marks shall be located equidistant from the leading and trailing edges of the wings. The tops of the letters and numbers shall be toward the leading edge of the wing.
Източник:FAA написа:The operator of a fixed-wing aircraft must display the required marks on either the vertical tail surfaces or the sides of the fuselage
LBLS_APP написа:nadya написа:Да, извинявам се, беше на 10.04. Всичко това при визуален подход за кацане ли може да се случи или И при кацане с ILS. Аз си живея с мисълта, че като се каца със системата няма как да има отклонения. А отстрани видимо изглеждаше обичайно кацане, с нормална, поне за мен, траектория). Днес късния следобед един самолет кацна доста по-късно на 27, но не запомних полета от къде е.
Нестабилизиран подход може да се получи винаги - и при ILS, и при VOR, и при NDB, и при визуален, и при всякакви други. Траекторията е само част от изискванията. Трудно е от FR24 да прецениш дали примерно скоростта или височината са подходящи, а дали екипажът си е прочел чеклистовете и дали ВС е бил в конфигурация за кацане няма как да разберем.
ILS се захваща в сравнително късен момент от подхода, и ако самолетът дойде например твърде високо, или е твърде бърз, или пък завоят за излизане на правата (base turn) води до твърде късо разстояние от прага на ПИК, или..., е възможно да не се изпълнят всички условия.
Rosen85 написа:nadya написа:...Днес късния следобед един самолет кацна доста по-късно на 27, но не запомних полета от къде е.
Ако кажеш ориентировъчен час, може да го издиря кой е.
Естествено, ако ти е интересно де.
concorde написа:Аз все още си мисля , че е задължително изписването на регистрацията на крилото .
nadya написа:Каква може да е причината пилота на току що излетял самолет да прибере по-късно колесника? Наскоро наблюдавах самолет на България Ер летя около минута, а може и повече, с неприбран колесник?
concorde написа:Кажете ми програма за андроид , да работи офлайн и с нея да следя в реално време самолета по време на полет .
Назад към Специалистите обясняват
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта