Тези двете снимки са ми най-хубавите от онова време
. За сега мога да покажа още три, пак от 93-94г, не толкова интерсни, но ще се поровя из албумите за още нещо - обещавам
Тук съм снимал от пистата две антоновки и един дромадер от ССА на Бършен (сливенското летище). А на баира зад самолетите му викат още момини гърди - наистина има прилика
. Висок е 180м (доколкото си спомням) спрямо пистата.
Това пък е антоновката на ямболския аероклуб на летище Безмер, пак през 93-94г. Подгрява преди полет до 1100м с десетина парашутиста. На вертикалния стабилизатор синьото "петънце" е емблемата на ОСО (Организация за съдействие на отбраната). Изникват спомени като ги пиша тези неща
. Това е военно летище следователно снимането беше забранено, достъпа ни беше ограничен въпреки, че от самолета и след като скочим всичко се виждаше. Все пак успявахме да поснимаме малко, но Су - тата - беше почти невъзможно, мисля че имаше въоръжен караул покрай самолетите.
А това е Вилгата на плевенския аероклуб (LZ-410 ако не се лъжа) във военното училище Долна Митрополия през 1996г. Тогава бях школник в ШЗО Плевен, а в училищетото ходехме на скокове. Снимането също беше забранено, аз храбро съм се прикрил зад един камион Прага
на снимката се вижда малка част от калника и вратата. Някои успяха да направят снимки от въздуха с отворени парашути, други си изпуснаха фотоапаратите от около 500-600м
Имам и един въпрос към администраторите, модераторите и тези които одобряват снимките. Първите две (от поста ми), на Злина и на Як-18 имат ли шансове да бъдат одобрени? Това са самолети "на изчезване" и едва ли някой ще има щастието да успее да ги щракне, особено в полет. Последно видях прашлясал Злин 42 МУ в стария хангар на летище Казанлък преди около 3 години, но тогава нямах с какво да снимам
.
Flying is highly addictive. Don't start!