Това с Варна и Бургас и двата дни в седмицата звучи меко казано несериозно. Сигурно по поръчка точно тези дни са с перфектно време, самолетите са изправни точно тогава, инструкторите са на линия...
Знаете, че съм 'адвокат' на обучението в САЩ и точно такива проблеми са част от причините. Там например имаш възможност да излетиш и след 5 (пет) минути да си на initial за ILS на друго летище, след като изпълниш подхода, изпълняваш минаване на втори кръг и след още 5-10 минути си на трето летище и изпълняваш VOR или NDB подход. След поредното 'go around' или 'touch and go' се връщаш на първото летище посредством GPS или някакъв друг тип подход, кацаш и отиваш на разбор. От излитането до кацането са изминали, има-няма 45-50 минути, през цялото време си бил 'under the hoods' или 'под перде', сменил си поне 5-6честоти (ком, нав са си отделно), изпълнил си поне три подхода и т.н. и т.н....