Toва ще е един от най-кратките блогове защото полетите бяха предимно по тъмно.
Идеята за тази разходка беше да летя на Embraer 190 защото не бях летял на този самолет. Бях летял на -145 и бях останал доволен, дори ми беше харесал повече от конкурента му Canadair (CRJ).
От -190 останах много разочарован, самолета изглежда много добре от вън, но интериора е как да кажа, не е пипнат oт Airbus. Дори летях на -190 произведен миналата година, но отвътре изглеждаше нещо като модерен Ту-134. Давам слаб (2) на Embraer за интериора им.
23-ти ноември, 2009
И така на 23-ти хващам полета до Орландо от малкото летище до нас.
Сапунерката не може да фокусира в тъмното, но поне искам да покажа колко е голяма чакалнята.
Първата снимка е правена от тази тераса която може а се каже е единствената тераса от която въобще може да се гледат самолети отвън в САЩ. Разбира се терасата е заградена от всички страни.
Е190 на JetBlue пристига на един от двата ръкави на терминала.
След двучасов и половина полет пристигам в Орландо и се опитвам да направя малко снимки на елхата.
26-ти ноември, 2009
Връщането поне беше на светло в началото.
И те си имат
И сега малко по същество, каквото си трябва да се снима на летището.
Delta country....
и Airtran също...
и разбира се Southwest, може ли без тях.
Аirbus са тези които могат да правят хубави интериори, тоест да се чувстваш приятно.....
Повечето снимки са правени през леко синкави стъкла.
Може ли без Virgin на MCO
И още малко от стандартните посетители тук
Моят пристига от Канкун.
Вече съм вътре, 20D
Aко не друго поне има 41 канала.
И излитаме...
И след по малко и от два часа полет кацам обратно в тъмното.
Е190 излетя след малко за West Palm Beach. Чудя са колко ли курса прави това самолетче на ден!
Надявам се да съм ви разнообразил четенето със снимки на самолетите от южната част на Америка.
Доста по-различно от Европа!