Само малка корекция на горния пост - гориво до по-далечното алтернативно летище и 30 минути холдинг на 1500 FT. И това е ако е JET. Ако е е prop е 45 минути.
Това е най-често използваната политика, но има и алтернативни варианти, ако някое от тези не може да бъде изпълнено.
Имайте предвид, че тези 30/45 минути гориво за холдинг, всъщност е по-правилно да се наричат минимален резерв. Наличието им не продолага, че имаме гориво за холдинг. Остане ли ни само това гориво е необходимо да се обяви mayday (между другото е редно да се обяви още като разберем, че ще паднем под това). Просто дефиницията за минимален резерв е горивото необходимо за 30/45 минути холдинг на 1500 ft. Отделно ако имаме нужда от гориво за холдинг (очакваме такъв) го добавяме като extra fuel.
Иначе колко екстра можем да вземем основно зависи от това колко още маса можем да носим без да превишим максималното излетно тегло (което може да е определено от гледна точка структурно ограничение, performance ограничение или колко ние дълга полосата на излитане и също така може да е ограничено по максимална маса за кацане).
Надявам се, че не е било много объркано!