Какво става с останалите български летища

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Jair » 25 Окт 2013 17:00

- Блог за авиация и пътешествия
- форум за пътешествия
Jair
супер спотър
 
Мнения: 702
Регистриран на: 21 Ное 2007 03:35

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот skyviewer » 25 Окт 2013 18:03

...абе ,летище с много, ако ??? :D
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот concorde » 10 Ное 2013 18:33

Аватар
concorde
супер спотър
 
Мнения: 1047
Регистриран на: 07 Май 2013 16:13
Местоположение: Пловдив

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот skyviewer » 10 Ное 2013 21:18

A,не може така. Първо ще построим "София-Запад"/пардон-"Виконт дьо Фрей"-Балканското "low cost".
В Стара Загора - "Междуконтиненталнo Cargo".В Балчик-"Международното -Голф" .
... и Т.Н ... и Т.Н... :partyman:
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Q23 » 10 Ное 2013 22:19

Хеликоптерната площадка е добра идея!
Е много ми е гот!
А на вас?
Аватар
Q23
най-спотър
 
Мнения: 252
Регистриран на: 03 Ное 2007 13:09
Местоположение: София, Internet

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Topfly » 10 Ное 2013 22:32

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Big G » 10 Ное 2013 22:40

Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1536
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот niki_m » 12 Ное 2013 10:45

Ето инфо и повече снимки за летище Пирин, което се очаквало да стартира през 2015:

http://chr.bg/yugozapadna-b-lgariya-s-l ... 15-godina/
Аватар
niki_m
супер спотър
 
Мнения: 1770
Регистриран на: 22 Апр 2010 23:08
Местоположение: Burgas

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот mitkobiker » 12 Ное 2013 10:59

И целия този напън за 3-4 полета седмично от януари до март?!?!?
На Google Earth пистата на това "летище" изглежда в потресаващо състояние... не мисля, че е възможно кацането на какъвто и да било пътнически самолет на нея. Ако ще се прави нова писта на това място ми се струва, че сметките на тези инвеститори никога няма да излязат. А ако ще се кърпи тази писта... съмнявам се, че някоя авиокомпания ще прати машина за десетки милиони да се приземява на такова съоражение.

Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2547
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот julminchev » 12 Ное 2013 15:33

Широчина 25 мета на пистата не е ли прекалено тясно?
julminchev
спотър
 
Мнения: 61
Регистриран на: 30 Ное 2012 22:41

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот concorde » 12 Ное 2013 15:50

Ще е разширят до 45 м. и ще е удължат колкото позволява мястото .
Аватар
concorde
супер спотър
 
Мнения: 1047
Регистриран на: 07 Май 2013 16:13
Местоположение: Пловдив

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот julminchev » 12 Ное 2013 16:57

То все едно да построят ново летище. Нещо ми се струва, че сметките няма да излязат. Във Варна подновиха пистата и построиха нов терминал, но натоварването на летището е голямо.
julminchev
спотър
 
Мнения: 61
Регистриран на: 30 Ное 2012 22:41

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Topfly » 13 Ное 2013 12:05

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот julminchev » 13 Ное 2013 12:16

julminchev
спотър
 
Мнения: 61
Регистриран на: 30 Ное 2012 22:41

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Big G » 13 Ное 2013 13:47

“Едно е да искаш, друго е да можеш, а трето и четвърто - да го направиш.” (Н.Хайтов). Та, хората захванали се с този проект (не говоря за тези дето са написали статията, цитирана по-горе) дали са попрочели нещо от Европата?! Например:
2. Счита, че е желателно да се избягва увеличаването на броя на регионалните летища, и отбелязва, че развитието на регионални летища следва да бъде целево, с цел да се избегне създаването на неизползвани или неефективно използвани летищни инфраструктури, което би довело до икономическа тежест за отговорните органи; напротив, твърди, че следва да бъдат засилени съществуващите връзки и преди всичко тези в регионите, които са в неизгодно географско положение (като например островите); поради това приветства всяка инициатива, насочена към развитието на обществения транспорт, включително на шосейния, с цел насърчаване на връзките; подчертава, че общественото финансиране за регионални летища следва да съответства на членове 106 и 107 от Договора за функционирането на Европейския съюз относно държавната помощ; счита, че следва да се предвиди система от наказания, които да се налагат на въздушни превозвачи, които напускат регионални летища при получаване на финансиране преди определената дата;”

„3. Изисква от Комисията да преразгледа Решение 2012/21/ЕС относно прилагането на член 106, параграф 2, с което прагът на държавната помощ, която едно летище може да получи, без да се налага да уведомява Комисията, беше намален на 200 000 пътници/годишно, като се отчита, че в насоките на Общността, споменати по-горе, се посочва, че едно летище може да стане икономически ефективно с пътникопоток над 500 000 пътници/годишно” (Това по повод примера на julminchev и цитирания пътникопоток)

„17. Счита, че регионалните летища не следва да бъдат инструменти, увеличаващи публичния дефицит, а по принцип следва да бъдат икономически устойчиви в средносрочен план;”
Източник:
http://www.europarl.europa.eu/sides/get ... XML+V0//BG

И още нещо от един друг документ:
«5.При по-малките летища се наблюдава най-висок дял на държавна собственост[1] и те най-често разчитат на публична помощ за финансиране на своите дейности. В действителност перспективите за рентабилност пред търговските летища продължават да зависят[2] в голяма степен от пътникопотока, като летищата, чийто пътникопоток е под 1 милион пътници годишно, обикновено трудно покриват своите оперативни разходи. Следователно по-голямата част от регионалните летища са редовно субсидирани от публичните органи.» (В този проект се говори дори за 1 мил пътникопоток!)
Източник:
http://ec.europa.eu/competition/consult ... nes_bg.pdf
Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1536
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта