
harrier написа:Георги, според мен както и да го въртим не става въпрос за толкова много самолети (имам предвид препродадените, които не са лизинговани обратно). Хванах се да сметна колко самолета са препродали Изиджет и според моите изчисления няма как да са над 40 А319 от до момента доставените (с поръчките за 737 не съм се занимавал). Допълвам само, че компанията ще маха 26 737-ци до 2011г, които явно ще бъдат заменени от А319, така че следващите доставки ще са си за тях.
Спадът след 2000г каквито и причини да има се допълва особено силно от 9/11, когато имаше заземени самолети, намаляване на пътникопотока и тн. Не вярвам една спекула с няколко десетки машини така сериозно да промени показаната графика.
Георги Николов написа:А според таблицата на Еurostat са 6 071 000 или с около 206 000 по-малко.
За данните на другите членки сигурно са точни.
Георги Николов написа:„Estonian Air“ спешно взема заем от SAS ?
Това малко ми прилича на сътрудничеството между други две коментирани много във форума компании. SAS се чудят, как да оцелеят? Мина едно съкращение, друго се подготвя, а сега и дават заем. Други пък от месеци нямат пари да си вземат поръчаните самолети и то само за лизинга да платят, а пък кандидатстват за купуване на компания. Изобщо все по-често липсва здрава икономическа логика.
jollyroger написа:Шведите имат големи икономически интереси в прибалтийските републики. А и в скандинавските страни не важи правилото "пре**и другарче". Там хората си помагат взаимно.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта