Законодателство - в България и в Европа

Форум за всичко извън авиацията.

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот Пароль » 24 Дек 2012 09:47

Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот Jair » 24 Дек 2012 13:38

Ааа, не, няма да навлизам повече във вашия главобол. Весели Празници.
- Блог за авиация и пътешествия
- форум за пътешествия
Jair
супер спотър
 
Мнения: 702
Регистриран на: 21 Ное 2007 03:35

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот Пароль » 24 Дек 2012 13:50

Весели празници!
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот Q23 » 26 Дек 2012 12:02

Е много ми е гот!
А на вас?
Аватар
Q23
най-спотър
 
Мнения: 252
Регистриран на: 03 Ное 2007 13:09
Местоположение: София, Internet

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот Пароль » 26 Дек 2012 12:27

Тук се има в предвид наема - парите отиват неизвестно къде!?
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот ivo12344321 » 31 Дек 2012 19:44

Малко информация какво ни предстои в близко бъдеще:

http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=% ... hdZgPfWo_A

1.4Националните авиационни власти и регулатори би следвало да позволяват на летищата да проявяват гъвкавост в управлението на търсенето, като съобразяват размера на летищните такси с него и например определят по-високи такси през натоварените периоди за пътуване, отколкото през ненатоварените.

1.8Популярна практика е приходите от летищните магазини и ресторанти да се използват за субсидиране на летищните дейности, обслужващи авиокомпаниите (такси за ползване на пистите, паркингите и др.). Летищата би следвало да продължат да се стимулират да използват максимално удачно своите приходи и да предлагат стоки на дребно, съобразени със специфичните потребности на своите пътници, тъй като този модел гарантира запазването на конкуретния характер на таксите за авиокомпаниите, което им позволява да поддържат и разширяват обхвата на услугите си, а това в крайна сметка облагодетелства пътниците.

1.12Необходимо е да се гарантира в интерес на авиокомпаниите, операторите на летищата и дружествата за наземно обслужване, че цените на услугите за това обслужване ще са разумни.

5.3 От 2012 до 2014 г. целите за ефективност ще важат само за аеронавигационното обслужване при прелитане, като от 2012 г. ще започне наблюдението на ефективността на терминалното аеронавигационно обслужване. Закъсненията се причиняват и от авиокомпаниите или техните доставчици на наземно обслужване (от технически характер, качване на борда и др.), летищата (оборудване и др.) или други страни, участващи в процеса на подготовка на въздухоплавателните средства за полет.

5.4 В контекста на тези констатации Комисията счита, че логиката на схемата за ефективност следва да бъде разширена, така че да обхване летищата като цяло въз основа на ефективен подход „от врата до врата“, като целта е оптимизиране и включване на всички фази на полета от летище до летище. Ефективността не следва да се ограничава само до контролната кула, а следва да се увеличи и на наземно ниво. Наземното обслужване е от първостепенно значение за увеличаване на капацитета на летищата, без да се изискват значителни капиталови инвестиции.

6.3 С оглед на интересите на авиокомпаниите, летищните оператори и дружествата, извършващи наземно обслужване, е необходимо да се гарантира разумност на цените, които се налагат за услугите.

6.9Справедливият достъп на авиокомпаниите до летищна инфраструктура, предоставен на справедлива цена, има важен принос за изграждането на ефективна обща авиационна система. Появата на конкуренция между летищата спомогна значително за това. Друга важна стъпка в тази насока е предприета през 2009 г. в Европейския съюз с приемането на Директивата относно летищните такси във връзка с общите минимални стандарти за определяне на таксите, налагани на авиокомпаниите за използване на необходимата летищна инфраструктура за изпълняваните полети.
ivo12344321
спотър
 
Мнения: 93
Регистриран на: 11 Фев 2010 14:25

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот tupolev144 » 01 Яну 2013 00:10

Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот Пароль » 24 Яну 2013 16:51

Брюксел завежда дело срещу България заради разрешенията за мултиплексите

http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_ ... i/?ref=rss
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот Пароль » 24 Яну 2013 17:09

ЕК заведе две дела срещу България

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5468771

Брюксел обяви пет наказателни процедури срещу България в един ден (обобщение)

http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_ ... u/?ref=rss
Последна промяна Пароль на 24 Яну 2013 22:26, променена общо 1 път
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот Пароль » 24 Яну 2013 17:11

Гласоподавателите на референдума с над 800 хиляди повече от пълнолетните според преброяването

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5469071

п.п. Така се "печелят" референдуми!
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот Пароль » 26 Фев 2013 20:13

Масови оставки в ДКЕВР. Заплашват ни глоби от ЕК

Седемте члена на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР), включително с председателя й, са подали оставка. Това е станало през миналата седмица, съобщиха пред "Труд" от ведомството.

Мандата на всеки изтичаше през лятото на 2015 г.

Оставката на ДКЕВР се случва по времето, в което ведомството трябва да изготви четири наредби за регулиране на пазара. Текстовете трябва да бъдат приети с постановление на Министерския съвет, който също е в оставка. Ако документите не бъдат приети до средата на март, България може да плаща глоба от 16 хил. евро на ден на Европейския съюз.

На 30 януари правителството освободи Ангел Семерджиев от поста председател на комисията и определи члена на ДКЕВР Андон Роков да ръководи Комисията до избирането на титуляр.

До смяната се стигна след забавянето в разработването и приемането на подзаконови административни актове, свързани с Третия енергиен либерализационен пакет, което стана причина Европейската комисия да сезира Съда на ЕС.

В тази връзка Ангел Семерджиев подаде искане за предсрочно прекратяване на мандата си като председател и член на ДКЕВР

http://fakti.bg/biznes/60238-masovi-ost ... ttombanner
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот autom8 » 06 Мар 2013 00:39

Продадоха 160 декара от летище София на Хемус ер
http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... us-er.html

а според други източници, 160-те декара не са продадени, а направо подарени от Бойко, на старите му приятели от Варна
Бойко подари на “Хемус Ер” 160 дка на летище София без търг!
http://www.pik.bg/bojko-podari-na-hemus ... te-sofiya/

Изобщо като цяло, напълно съобразена процедура с всички възможни разпоредби и препоръки, заложени в законодателството на ЕС. Честито на печелившите :smt080
autom8
супер спотър
 
Мнения: 684
Регистриран на: 25 Май 2012 07:24

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот Пароль » 23 Яну 2014 11:33

Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот Пароль » 23 Яну 2014 23:28

ЕК дава България на съд заради депата за отпадъци

Европейската комисия (ЕК) изразява загриженост, че България не защитава своите граждани от последиците от лошото управление на отпадъците, предаде пресслужбата на институцията. Затова Брюксел предявява пред Съда на Европейския съюз иск срещу страната по препоръка на комисаря по околната среда Янез Поточник.
Много български депа за отпадъци все още функционират в нарушение на законодателството на ЕС. Необходимите мерки за премахването им все още не са предприети и много от тези депа все още са в експлоатация.

Депа не могат да продължават да функционират след 16 юли 2009 г., освен ако не са в съответствие със законодателството на ЕС. След изтичането на срока през 2009 г. Брюксел изпрати писмо до България и повдигна въпроса относно съответствието с изискванията. Получената информация показа, че 130 общински депа не са в съответствие с разпоредбите на директивата и въпреки това все още са в експлоатация.

България впоследствие информира ЕК, че до юли 2015 г. ще бъдат изградени 23 нови депа за отпадъци, съответстващи на изискванията. С оглед на съдебните спорове в българските съдилища за изграждането на нови депа за отпадъци обаче е малко вероятно първоначалният график да бъде спазен, отбелязват от ЕК.

По данни на Брюксел в България все още има 113 несъответстващи на изискванията депа, които са в експлоатация.

Read more: http://news.plovdiv24.bg/475195.html#ixzz2rFtfWJOc


p.p. Дали не идва ред и на авиационния отрасъл!?
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Законодателство - в България и в Европа

Мнениеот Пароль » 04 Мар 2014 14:04

Брюксел е започнал процедура срещу България заради правилата за евроизборите

http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_ ... a/?ref=rss
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

ПредишнаСледваща

Назад към Общи приказки

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron