от Венелин » 25 Апр 2017 23:04
Е, все пак Алиталия има доста дейности, които извършва самостоятелно, но които други компании извеждат в самостоятелни дейности. Това беше и една от ябълките на раздора - сервизното обслужване на машините, чийто персонал трябваше да бъде изведен във външни фирми.
В италианските медии се тиражират новини, че е задължително в близките "няколко" дни да бъде назначен държавен синдик. В специални случаи като този, синдикът разполага с малък държавен бюджет (нещо като допълнителна инжекция), с който може да запушва най-належащите дупки. Но ми е много интересно след като най-недоволните от плана бяха пилотите и стюардесите (предложено намаление на заплатите от 8% и увеличени часове работа), как точно ще запушва дупки, без да посегне и на тях. Компанията гори пари като пернишка печка и се счита, че без бюджета на синдика ще успее да плати заплатите за април, а за после - никой не може да прогнозира.