Отпуската е хубаво нешо , докато трае. Като свърши обаче работата сякаш се е удвоила.
Набързо ме погнаха , но по познати пътища. Единствено комбинацията е различна и то с напъване:
4 nov LH3437 Q 04NOV 7 SOF MUC
4 nov LH 848 Q 04NOV 7 MUC DUS
7 nov LH 246 L 07NOV 3 DUS TXL
10 nov OS 216 V 10NOV 6 DRS -LEJ- VIE
10 nov OS 797 V 10NOV 6 VIE SOF
Луфтханза вече има онлайн чек ин с избиране на места и отпечатване на бординг карти!
Така че още в неделя вечерта бях избрал местата. Нощта се събудих със съмнението не беше ли 6А мястото без прозорец в Аврото , но благодарение на един от предишните ми блогове видях че не е

Неделята е мързелив ден , багажа приготвен от предния ден , поспах добре и после зяпах телевизия.
Следобеден полет , вече чекиран пристигнах час преди полета . Нямаше много хора и дори имах време и за кафе в бизнес салона. Направи ми впечатление че поне половината от персонала на Суиспорт бяха обучаващи се.
Ето какво ставаше по перона в неделния следобед:
Извеждаха Малев :

Хемус на първия ръкав:

Авиостарт строени за парад:

През това време дойде Аврото (на последния ръкав)


И тук ми се видяха два пъти повече хора от нормалното да се мотат около самолета!
Бординга беше навреме , със доста стриктен контрол на ръчния багаж
4 Ноември 07 г
LH3437
Avro RJ 85
D-AVRR
6A
Гледката ми през прозореца беше заета почти изцяло от двигателите.
Полета лека полека се натъпка ( преброих две свободни места в бизнес клас ).
Излетяхме над софия :
http://www.youtube.com/watch?v=jtlMRpffj58
Долу беше мрачно:

А над облаците се видяха истинските цветове на залеза:

Около 40 минути след излитане ни поднесоха сандвичи и напитки. Две новости от последният ми полет с Луфтханза:
1.Количката с напитки мина два пъти.
2.Вторият път предлагаха и уиски , коняк , бейлис !
Малко преди да започнем спускане вече беше тъмно:

Затова и няма видео от кацането.
Няма да се повтарям колко ми е любимо летището в Мюнхен (упс , май все пак го направих).
Помотах се доволно – хапнах брецели и мийтболс в бизнес салона и вече време за бординг. Отново полета навреме , минах със отпечатания си в къщи баркод през машината (и о чудо всичко работи!)
Автобусче ни закара до Еърбъса който беше паркиран на поне 2 километра от терминала .
4 Ноември 07 г
LH848
Airbus 319
D-AILC
8A
Ето гледката от седалката ми ,точно в началото на крилото.

Отново пълен полет , рулирахме в тъмнината и се опитах да снимам светлините на пистата:

Ето и нощно излитане – страхотни светлинки там долу :
http://www.youtube.com/watch?v=V8To6_o2970
Този път нямаше сандвичи , нито бейлис . Пийнах един чай , почетох и вече се снижавахме над Дюселдорф.
Почаках доста за куфара , но в крайна сметка се появи и препуснах към хотела (два в този случай – отново някакъв панаир в околията , отново хотелите пълни)
Утре ранен полет до Берлин и после два часа на магистралата.
И в края на седмицата обратно през Виена с любимия ми Даш и междинно кацане в Лайпциг.
Тях очаквайте във втора част следващата седмица

Може да не са от най интересните - но по добре от нищо !
Това е , засега , очаквам вашите въпроси и коментари.