Йоханесбург Кайро Атина (2 част)

Йоханесбург Кайро Атина (2 част)

Мнениеот pepsii » 18 Дек 2007 19:27

Йоханесбург Кайро Атина (2 част)

Връщането от ей това:

A3 951 Q 01DEC 6 SOFATH HK1 2 1040 1155
MS 748 C 01DEC 6 ATHCAI HK1 1330 1530
MS 839 C 02DEC 7 CAIJNB HK1 1 0115 0930

MS 840 C 16DEC 6 JNBCAI HК1 A 2145 0540+1
MS 747 C 16DEC 7 CAIATH HK1 1 1020 1230
A3 952 Q 17DEC 7 ATHSOF HK1 1705 1825

Всичко беше розово , до момента в който плановете се променят!

Лист на чакащи да се прибера един ден по рано , някой някак някъде ми кръцна потвърденото място за 16-и и от там се почна еднааа .
Не се опитвайте да се свържете с Еgypt air по телефона. Мисията невъзможна не , ами е опасно за вашето душевно здраве.
Накратко на 16-и отидох на летището четири часа по рано с потвърден билет бизнес класа и с резервация потвърдена в економи.С 46 кг багаж и хокеен стик.
Стратегият ми беше , мил , любезен и неразбиращ ;-)
Е ... проработи. След като системата ме изхвърли , дойде супервайзор и след 15 минути пухтене цъкане и прегележдане на електронния ми билет (в който всичко беше ок) заяви “Load him” . Това ми позволи да надникна за малко зад завесата и да осъзная истинската мощ на чек-ин агента .Не само че направи нещо което се пънех да направя цяла седмица през какви ли не канали. Имаше власт да ме качи бизнес на друга авиокомпания ( това с билет маркиран „Egypt air flights only” ) , да ме премаршрутизира , да изплати до EUR 1600 копменсация и т.н. и т.н. . Моят съвет е – уважавайте чек ин агентите и техните супервайзори ;-)

По късно разбрах че бизнес клас е бил овербукнат с поне 3 места. Съдба .

Както и да е . Хокейния стик не мина през секюрити и трябваше да го чекирам и него.Дано оцелее (оцеля).

Не-стерилната част на международния терминал е като зоологическа градина. Лошо осветено , претъпкано с хора , колички и багаж . За сравнение доместик терминала е нов и просторен.

Ето International arrivals:

Изображение

Ето и departures:

Изображение

На снимките всъщност не може да се разбере действителноста ...

Mинах секюрити и въпреки че време имаше колкото щеш , нямах настроение за шопинг.

Бизнес салона , който ползва Egypt Air ( а и Diners) е пълна скръб:

Изображение

Поседях , пих чаша червено вино (няма алкохол на полетите на EgyptAir) и тръгнах към гейта.

Стерилната зона на JNB не е лоша :

Изображение

Гейта ни беше в новопристроено крило :

Изображение

Еърбъса на EgyptAir вече чакаше :

Изображение

Висяхме , седяхме , бординга започна с около 30 минути закъснение.

16 Dec 2007
MS840
JNB-CAI
Airbus 330
SU-GCI
11A

И мястото ми същото , и салона идентичен с този на идване :

Изображение

Настанихме се , поседяхме . Пърсера обяви че още чакаме товаренето на багажа заради проблеми със техниката на JNB. Още половин час. През това време задрямах и се събудих малко преди да започнем да набираме скорост за излитане.
На този А330 имаше камера на носа , която бяха пуснали на основните екрани по време на излитане. Много готино.

Със закъснението и всичко обаче си беше полунощ. Около час след излитане поднесоха вечерята. Хапнах и захърках.

Събудиха ме за закуска около 05:30. Навън беше още тъмно. Докато се снижим и заходим за кацаме вече се поразвидели , но видеото и снимките са кофти защото имаше някаква особена мараня/мъгла над Кайро.

Изображение

Ето и кацането , никой не промълви и думичка този път.

http://www.youtube.com/watch?v=8rza_ZMLS2A

Ето перона по това време . на предeн план един от новите Емbраер 170 на EgyptAir Express:

Изображение

Eто и птицата която ни докара :

Изображение

А до нас товареха един А-340:

Изображение

От тук познатата (вече) схема . Автобус до пристигащи. Събиране на тълпа. Друг автобус до заминаващи. Събиране на паспортите и билетите. Неясен процес на дистрибуция на работата и последващо ферментиране. Около час по късно щастлив с бордна карта в ръце се домъкнах до „бизнес салона” :

Изображение

Този път обаче не хванах безплатно wifi . Хммм. Така или иначе поседях , пощраках на компютъра. После се поразходих да видя какво става отвън.

Нищо особено :

Изображение

Изображение

Изображение

Ето и една интересна табела на летището в Кайро :

Изображение



Междувременно на мониторите написаха че нашия полет е преместен на гейт 9 и се запътих натам. Тъкмо се чудих какви са тия промени след като всички гейтове са автобусни , забелязах причината. Предишния полет от гейт 7 закъсняваше сериозно , и тъй като схемата е такава че проверката на багажите е на входа на „гейта” и залата вече беше пълна нас ни бяха бутанли по надолу по коридора.

Натоварихме се на автобусчето заедно със солидна група корейци.

17 Dec 2007
MS747
CAI-ATH
Airbus 320
SU-GCD
8K


Този път обявения А 320 , истински бизнес клас но доста измъчен.

Мястото ми всъщност беше на първия ред. Отново 100% пълен бизнес клас.

Рулирахме покрай някакъв военен самолет:

Изображение

И излетяхме в мараня-мъглата ...

http://www.youtube.com/watch?v=P8WOS3YMVfA

Като допълнение прозореца беше супер мръсен , което допринася за качеството на снимките от този сегмент:

Изображение

Полетно време 1 час и 40 минути . Около 30 минути след излитане поднесоха обяд.
Облачно и безинтересно навън. Почетох новините и вече се снижавахме над Атина.
И тук времето не беше кой знае какво:

http://www.youtube.com/watch?v=c9W6SOIbIyk

Рулирахме покрай тренировъчния самолет на пожарникарите :

Изображение

Тай:


Изображение

И тук някакви военни:

Изображение

И паркирахме до Singaporean:

Изображение

На трансфера ми заявиха че не обслужват вече Aegean и трябва да изляза и да се чекирам отвън.

Отвън имаше чек-ин машини (които се оказа че още не работят) и гишета.

Чекирах се , купих си интернет ( 10 евро за 3 часа) , влязох в стерилната зона и кукнах в МакКафе до контакта.

Познайте къде са пушачи/непушачи в McCafe ;-)

Изображение

Поработих 3 часа и се смъкнах на гейта .

Нашия беше А22 , на А21 тъкмо привършваше бординга на полета на Олимпик за София.

В съседство бяхя паркирали един от А-340 на Олимпик (и с него съм летял до JNB)

Изображение

Навреме ни натовариха на автобусчето и ни закараха до Аврото.

1 Dec 2007
A3 951
SOF-ATH
AVRO RJ 100
SX-DVА
16А

Полета беше около 50% пълен , никой друг на моя ред.

Навън вече се смрачаваше и затова не можах да снимам добре паркирания в съседство Як на Авиолинии Кубани :

Изображение

Междувременно бяха суичнали пистите за излитане и кацане , така че дълго рулиране , и хайдеее към облаците:

http://www.youtube.com/watch?v=vIirAmL5nXA

НАД облаците беше по-светло:
http://www.youtube.com/watch?v=sb_Fm41HsoY


Сандвич , бисквитка и кафе. Полетно време един час и се снижавахме над София:

http://www.youtube.com/watch?v=c95t0QBYVJg

Паркираха ни на ръкав , багажа дойде изненадващо бързо.

40 минути в задръстването и Home , sweet Home ;-)

Утре ме чака последното (май) пътуване за тази година – Дюселдорф с LH/OS.

Това е , засега , очаквам вашите въпроси и коментари.
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Re: Йоханесбург Кайро Атина (2 част)

Мнениеот Емо » 18 Дек 2007 20:16

Аватар
Емо
супер спотър
 
Мнения: 1221
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06
Местоположение: MUC

Мнениеот mitkobiker » 18 Дек 2007 23:01

Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2547
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Мнениеот pepsii » 19 Дек 2007 00:43

Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот Катя » 19 Дек 2007 01:43

Катя
спотър
 
Мнения: 82
Регистриран на: 07 Апр 2007 14:33

Мнениеот Stoyan » 19 Дек 2007 11:46

Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот Апостол » 19 Дек 2007 11:57

Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот pepsii » 19 Дек 2007 16:09

Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот cedar jet » 19 Дек 2007 17:50

Middle East Airlines - Air Liban
cedar jet
най-спотър
 
Мнения: 217
Регистриран на: 30 Мар 2005 03:07
Местоположение: SOF-LBSF/BEY-OLBA

Мнениеот Апостол » 19 Дек 2007 19:19

Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот cedar jet » 19 Дек 2007 19:24

Middle East Airlines - Air Liban
cedar jet
най-спотър
 
Мнения: 217
Регистриран на: 30 Мар 2005 03:07
Местоположение: SOF-LBSF/BEY-OLBA

Мнениеот Делян » 19 Дек 2007 20:59

Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот Катя » 19 Дек 2007 21:18

Катя
спотър
 
Мнения: 82
Регистриран на: 07 Апр 2007 14:33

Мнениеот Stoyan » 19 Дек 2007 23:38

Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София


Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron