(дълго и с много снимки за сметка на скучния маршрут)
Маршрута беше до обичайният (за мен)Дюселдорф.
Тъй като май няма вариант по който да не съм летял до там.,накрая се спрях на доста стандартното
Wednesday, December 19, 2007
07:10 Sofia, Bulgaria
08:15 Munich, Germany
LH3439 Aircraft: Boeing 737-500
08:50 Munich, Germany
10:05 Dusseldorf, Germany
LH828 Aircraft: Airbus Industrie A320-100/200
Friday, December 21, 2007
10:40 Dusseldorf, Germany - Dusseldorf
12:25 Vienna, Austria - Vienna International
OS152 Aircraft: Airbus Industrie A320-100/200
13:35 Vienna, Austria - Vienna International
16:15 Sofia, Bulgaria - Sofia International , terminal 2
OS797 Aircraft: Fokker 100
Е , оказа се не чак толкова стандартно , но затова по нататък

И така след един ден в София , стегнах малкия куфар за 2 дни и половина в Дюселдорф.
Излюпих се сравнително лесно в 5:00 , сряда сутрин. Завързвайки вратовръзката , погледнах през прозореца и видях че поръчаното от предния ден такси за 5:15 още го няма. И тъй като температурите бяха под нулата реших да им звънна.
Операторката ми заяви че аз ВЕЧЕ пътувам към летището

Пак ми репринтнаха бордните карти , сменяйки избраните на онлайн чекин места. Поне съм до прозореца и мястото до мен блокирано

Все едно.Момичетата от Суиспорт бяха усмихнати и експедитивни и 10 минути по късно бях в бизнес салона. Предвид ранния час там си беше направо навалица – 5-6 човека! Хапнах кроасан , пийнах кафе и се запътих към гейта.
Навън беше още тъмно :

Бординга беше навреме , на ръкав.
19 Dec 2007
LH3439
SOF-MUC
Boeing 737 - 500
D-ABII
11F
Гледката през прозореца беше почти изцяло заета от крилото:

Ето и част от кабината :

Както се вижда полета беше пълничък (около 80%).
След пуш бак , ни обезледиха :

Рулирахме по доста странен маршрут и излетяхме над околовръстното:
http://www.youtube.com/watch?v=REvS156k188
Над облаците беше по светло:

Мъглата беше като море :

Малко след излитане обиачйните сандвичи , кафе .
И слънцето изгря:

Дрямка ( с която запълних полетното време от 1 час и 40 минути) и вече се снижавахме над Мюнхен:
http://www.youtube.com/watch?v=5EXAFcLrD-g
Кацнахме 5 минути по-рано с което времето за връзка нарасна на 40 минути.
Предостатъчно за Мюнхенското летище.
19 Dec 2007
LH828
MUC-DUS
Airbus 320
D-AIPE
18F
Бординга навреме , на ръкав.
Времето беше слънчево:

Докато рулирахме до нас кацна един от дългите CRJ.

Последва обезледяване (само на опашните плоскости ? ) :

След което се наредихме на опашката за излитане ( сутрешен час пик на MUC) .
Ето кой беше с нас на опашката :



Последва доста стръмно излитане:
http://www.youtube.com/watch?v=pjuo8biI2GU
Около 10 минути докато още се издигахме прелетяхъме над това летище (не знам кое е ):

Кратък полет, около 40 минути , 80% затоварване. Кафе , и вече се снижавахме над Дюселдорф.
Ето и DUS:



Меко кацане :
http://www.youtube.com/watch?v=xbxfpYjOfJ0
Нещо ремонтират рульожките :

Няма и 20 минути след това бях вече в офиса.
Връщането беше малко по-така

Двоумях се между вечерният и „сутрешния” полет , но в крайна сметка взех сутрешния с идеята че идат празници .
Биип , грешка!
По този случай трябваше да се излюпя рано-рано в петък , за да проведем последната среща и да успея за полета. В 9:45 търчах към таксито с (още един) хокеен стик в ръка. Добре че се бях чекирал още предния ден онлайн.Нямаше и никакъв трафик , пуснах багажа , и бях на гейта 3 минути преди бординг. Предостатъчно за малко снимки:
Еърбъса който ни чакаше :

Наляво SAS със класическа ливерия.

И гейта:

Кой колко опашки може да преброи ?

Надясно пуш бак на 737-ца на Луфтханза :

21 Dec 2007
OS152
DUS-VIE
Airbus 320
OE-LBN
4A
95 % пълен полет.
Супер чист прозорец.
Ето какво се видя докато рулирахме:
Еър Берлин със (вече) старата ливерия:

Тунис еър (според мен) каца:

Еър Берлин със новата ливерия:

Излетяхме :
http://www.youtube.com/watch?v=Fv10c5H4Tfg
След това завой :

Видях и кой прави всчките тия облаци:

Малко по дълъг полет , обогатен със (цитирам) “Gourmet Entertainment by Do-Co” .
Времето във Виена беше малко гадничко , с доста нисък таван на облчаноста:
http://www.youtube.com/watch?v=Jh_XQkh-4pk
Рулирахме покрай другата писта :

Трябваше да изчакаме за стоянката на перона и през това време до нас минаха:
Алиталия:

Кой ли?:

Скай Юръп:

Луфтханза:

Паркирахме до Дашчетата:

Веднага започнаха да подготвят за следвашия полет:

Имах около час за трансфер , но автобусчето и туй онуй го посъкратиха.
На гейта беше тъпкано.
Гледайки народа си спомних че имаше уейтинг лист за този полет. Хммм , погледнах си бордната карта (3А) и с широка усмивка зададох заветния въпрос на служителката на гейта – Имате ли нужда от доброволци

45 минути по-късно , с ваучер в джоба и бордна карта с място 18D бях на друг гейт един етаж отдолу :

Ре-рутнаха ме на полета за Варна (по съшото време) и после с FB до София.
За съжаление като един от последните чекирани за полета , място не в средата беше успех ! Попитах все пак на гейта , но учтиво ми обясниха че полета е 100% пълен и няма шанс за място до прозореца. Е – съдба. Бординга беше 15 минути по късно, не се редих за първия автобус.
21 Dec 2007
OS763
VIE-VAR
Dash 8
OE-LGD
18D/1A
Вече бях в автобуса , когато същото момиче от чекина влезе в автобуса , викайки моето име . Яяяяя , място до прозореца !!! Оп-ъп. 1А – бизнес клас .Виж ти , виж ти.
Пътуването с автобус по перона винаги е интересно :
Минахме покрай обичайните заподозряни:
Друго дашче:

Скай Юръп:

Даш след даш:

Ето и нашия :



За първи път се возя отпред в Даш. Той обаче се пръскаше по шевовете. 100% пълен .
Мъглата вече се спускаше над Виенското летище:

Ето и излитане на пълен Даш:
http://www.youtube.com/watch?v=Zs_j5ckvPl4
Полетно време 1 час и 50 мин. До-Ко в бизнес клас нямат равни ,Храната беше божествена. Навън се смрачаваше. И над Румъния и над България беше облачно.
Планините изглеждаха като заровен дракон:

Това според мен е Русе:

Залеза:

И кацането:
http://www.youtube.com/watch?v=xA8qy-1m_9A
Ето и пистата на Варненското летище:

Де-бординг от двете врати:

Докато ни возеха към терминала , видях Бае-то на Хемус да каца.
Трансфера беше супер бърз . Дадоха ми 6А .
Почакахме около 10-ина минути ей тук:


През това време борднаха полета за Виена. Дойде и нашия ред.
21 Dec 2007
FB974
VAR-SOF
Bae 146
LZ-HBE
6A
Бае-то на FB , като изключим гадната миризма не беше хич лошо:

Кожени седалки. Добро разстояние между редовете. Полетно време 40 минути , навън беше тъмно и облачно. Затоварване около 50%. Предложиха кроасан и кафе.
В София беше студено – бррр :

Багажа , естествено не дойде . Опашката на такситата беше километрична.
Причаках едно на заминаващи и след 20 минути бях при баба

Това е то – май последният блог за 2007-ма.
Весела коледа , честита нова година на всички !!!