В предния си отговор исках да демонстрирам че летището обслужва само определено пространство, ограничено до определено растояние от летището. В случая с KBDL това е 20NM (KBDL TMA) и това пространство се обслужва процедурно чрез KBDL Approach и KBDL Departure.
Извън това пространство започва радарния контрол (на практика, прехварлянето става някъде в TMA-то) коeто се прави не от кулата на KBDL, а от друго място. В предшния си отговор посочих че от KBDL картите не е възможно да се разбере каде се намира радара. Кратко търсене в Google потвърди че радарния контрол - предлагащ както Radar така и Area (вместо FIR в USA използват термина Center) услуги - се намира на Boston-ското летище и се нарича Boston Center.
Сега, ако погледнете картата за областта около KBDL и Boston

ще видите че TMA-то на Boston е многократно по-голямо от това на KBDL.
Както спекулирах по рано - това е "това е добра индикация че на близо има по голям град (по-голямо летище) с по-голямо ТМА пространство, кадето се намира радарния контрол за целия FIR..."
Заключвайки - радарния контрол са пространството около KBDL се предлага от Boston Center, коитo също така радарно контролира целия FIR в околността, Boston TMA бидейки многократно по-голям от това на KBDL.
Хаиде да видим дали някой не иска да опише по подобен начин пространството в България, направете ми услуга, да речем вземайки LBBG за пример - какви са летищните услуги, каде се намират радарните контрольори, от къде се контролира (информира) ФИР-а...?