клаузата - после JAR и държавната поръчка

Мнениеот harrier » 30 Сеп 2008 10:23

Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

H

Мнениеот vorkosigan » 30 Сеп 2008 10:37

Някои хора секат дърва защото само така виждат резултата от труда си веднага...
вижте тук... www.airsofia-fto.com
Аватар
vorkosigan
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 21 Дек 2006 00:52
Местоположение: Плевен

Мнениеот slice » 30 Сеп 2008 10:59

Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот ADS-B » 30 Сеп 2008 11:05

ADS-B
супер спотър
 
Мнения: 509
Регистриран на: 17 Дек 2003 11:13

Мнениеот slice » 30 Сеп 2008 11:17

Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот ADS-B » 30 Сеп 2008 11:24

ADS-B
супер спотър
 
Мнения: 509
Регистриран на: 17 Дек 2003 11:13

Мнениеот vorkosigan » 30 Сеп 2008 13:13

Съгласно наредбата ...

ЦИТАТ:
Чл.10 (1) Свидетелства, класове, разрешения, одобрения или удостоверения, издадени от страни-членки на JAA, се приемат от ГД”ГВА” като съответстващи на изискванията на JAR – FCL1 и JAR-FCL 3.
(2) Ако лице, организация или служба има издаден лиценз, клас, разрешение, одобрение или удостоверение от контролен орган по въздухоплаването на страна-членка на JAA съгласно изискванията на JAR-FCL и свързаните процедури, това удостоверение, клас, разрешение, одобрение или удостоверение се приема без формалности от ГД”ГВА”.
(3) ГД ”ГВА” публикува на официалната си страница списъка със страните-членки на JAA, които са препоръчани за взаимно признаване от JAA.
(4) Чрез прилагането на JAR-FCL 1.015(a)(1), 2.015(a)(1) и 3.015(a)(1), притежателите на свидетелство, издадено съгласно JAR-FCL, придобиват право да упражняват права по свидетелствата за правоспособност на въздухоплавателни средства, регистрирани в която и да е страна-членка от Обединените авиационни власти.
(5) Притежателите на свидетелства, издадени от държави, които не са страни-членки на JAA, които искат потвърждаване на това свидетелство от ГД”ГВА”, представят доказателства от бордния дневник за предишно потвърждаване от друга страна-членка на JAA, съгласно JAR-FCL 1.015(b).

.... Няма причина да търсим първоначално лицензиране. След влизане в сила на изскванията по FCL ... сме принудени автоматично да останем по контрола на 1 авиационна власт.. Такова е изискването. Не може една организация да е под двоен контрол.
Това обаче ще стане след като вече окончателно, чисто и елегантно разпоредбите на FCL са валидни за България.
Докато не го иска уредбата - оставаме под контрола на тези власти , с които се работи без сътресение.

ДЪРЖАВНА ПОРЪЧКА - .. :) кой е казал че ще има държавна поръчка.
А и това е една доста неизгодна поръчка.

ЦЕНИТЕ: политиката ни ще бъде да акцентираме върху цена и състояние на теоретично обучение, което /това е факт/ преминава проформа и до момента в Авиационните центрове на БГ. - Но изпитите няма да са проформа.
Практическо обучение - PART FCL няма влияние върху цените на обучение. Върху цените на обучение има значение търсенето, което ще нараства.
Но в близко време няма да има съществени промени на цени ...
Все пак 160 евро е една прилична цена ..
Някои хора секат дърва защото само така виждат резултата от труда си веднага...
вижте тук... www.airsofia-fto.com
Аватар
vorkosigan
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 21 Дек 2006 00:52
Местоположение: Плевен

Мнениеот slice » 30 Сеп 2008 16:05

Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

:)

Мнениеот vorkosigan » 30 Сеп 2008 16:27

:)
Slice предположих че си наясно...
Но... Чисто теоретично - държавна поръчка се дава, а не се взима ! Какви са сивите условия на това - малко хора знаят.. Тази държавна поръчка - пак чисто теоретично - е форма на подарък за Хемус - така се случи тази година /Хемус прибра целия випуск/. Странното е, че Хемус всъщност е частна структура. Но това е част от проблема..
Все пак е време, мисля, авиокомпаниите да се насочат към човешкия фактор и обучението му, но не за сметка на данъкоплатеца..
Сигурно знаеш
В парите, които държавата дава за обучение се включени транспортни разходи, командировки и квартирни за обучаемите, което излиза доста солено на фирмата..
За първи път чувам и тази сума, защото досега беше доста по малка...

В основата на развитие на FTO "Air SOFIA" не стои държавната поръчка. Не сме зависими от това и не бихме се редили на всяка цена там..

Всъщност всичко е въпрос на преговори.. Чисто хипотетично ..

:D
Някои хора секат дърва защото само така виждат резултата от труда си веднага...
вижте тук... www.airsofia-fto.com
Аватар
vorkosigan
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 21 Дек 2006 00:52
Местоположение: Плевен

Мнениеот slice » 30 Сеп 2008 16:37

Всичко, коетъо казваш ми е ясно.. за съжаление... А дали се дава или взема зависи от гледната точка... 11 години скорпионите си вземат поръчката, а ГВА им я дават и процесът е тотална симбиоза....

Не искам да коментирам дали държавната поръчка е смислено явление. Всеки трезво мислещ знае, че не е и че това си е чиста проба държавна субсидия. Така като гледам обаче авиокомпаниите няма да започнат сами да си мислят за кадрите, а пари у нашенеца йок (или поне не са достатъчно хората, които да си го позволят, та пазарът да спре да търси фърст офисъри с по 240 часа). Това обаче е доста дълга тема, в която могат да бъдат замесени доста разсъждения, че и дори теорията на фройд за малките момченца....

Въпросът ми, на който ми даде отговор, бе дали вие бихте участвали.

П.С. Скорпионите в момента развиват теорията, че транспорт и квартири всъщност не влизат по договор и ако вземат още един випуск няма да ги покриват... Изобщо какво пише в тоя договор си остава загадка

П.П.С Провери ЗГВ - парите за поръчката не идват от данъкоплатеца, а от таксите на ГВА
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот slice » 29 Окт 2008 12:59

Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Държавна..

Мнениеот vorkosigan » 30 Окт 2008 00:48

Някои хора секат дърва защото само така виждат резултата от труда си веднага...
вижте тук... www.airsofia-fto.com
Аватар
vorkosigan
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 21 Дек 2006 00:52
Местоположение: Плевен

Мнениеот slice » 30 Окт 2008 09:34

Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

dnes

Мнениеот vorkosigan » 31 Окт 2008 22:38

Някои хора секат дърва защото само така виждат резултата от труда си веднага...
вижте тук... www.airsofia-fto.com
Аватар
vorkosigan
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 21 Дек 2006 00:52
Местоположение: Плевен

Мнениеот slice » 02 Ное 2008 18:27

Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта