Munich (MUC), Germany, Franz Josef Strauss, terminal 1
Brussels (BRU), Belgium, Zaventem, terminal M
SN2650
07:10 - 08:45
1h 35
AR8 (OO-DJZ)
Sun 2 Nov
Brussels (BRU), Belgium, Zaventem, terminal M
Munich (MUC), Germany, Franz Josef Strauss, terminal 1
SN2645
16:15 - 17:40
1h 25
AR1 (после променен на AR8 - OO-DJZ)
Поредния уикенд, перфектен за хапване на белгийски бонбони...

Здравейте.
С моя познат този път решихме да посетим Брюксел. Купих през сайта на Brussels Airlines самолетни билети, направих резервация в Four Points by Sheraton и уикенда ни излезе към 140 евро на човек.
Полетът ни беше много рано, затова предишния ден направих online check-in през сайта на SN: изключително комфортен между другото. Така, че на другия ден просто трябваше да предадем багажа на дроп-оф гишето на Терминал 1.
Към 06:10 бяхме на Т1, гишето за дроп-оф-а всъщност беше нормално чек-ин гише! Получихме и нови бордни карти (със същите места обаче!) и минахме през секюрити проверката, а след това през бившия дюти-фри. Нашия Avro RJ 85 беше паркиран на ръкав, където беше прекарал нощта. След няколко минути почна бординга.

Заехме местата си (10А и 10С). Самолетът беше в конфигурация 2-3. Браво на Бръселс! Не е като в ARJ на Луфтханза, където като вървиш по aisle-a, се блъскаш в рамената на пътниците... В самолета е кучи студ, машината не е подгрявана цяла нощ, я!

След 25 мин следва пушбек, стюардесите започват със safety-то. Първо на френски, после на фламандски, след което на английски. Набързо се проверява дали има пасажери без затегнати колани и след няколко минути сме airborne.


Повечето къси европейски дестинации на SN се състоят от : b.flex economy plus и b.light economy. Ние сме във втората класа, където има доста рестрикции, касаещи най-вече промени на времена на летене, и т.н. Както и, че catering-а се заплаща а ла low-cost carrier. Но това не ни пречи: все пак полетът е към час и нещо!


Излитаме по 26L и поемаме към BRU. На борда на Аврото са към 20 човека. Самолетът е чист.

В задното LAV няма сапун, затова тръгвам към предната тоалетна. Двате стюардеси, седящи почти през цялото време в предното galley ме изглеждат с някакво недоумение, като им казвам, че в задното WC няма сапун. В предната пък е закрепен цял флакон сапун на някакви балкански конструкции, които 99% не отговарят на нормите за безопасност!

По едно време една от стюардесите минава, за да види, дали има желаещи за кетъринг. Усмихва се.
След известно време започваме снижаване над Брюксел. Над града има гъсти облаци и се наслаждаваме за cloud skimming-а



Летището е добре организирано. Изчакваме багажа си на лентите и се отправяме към изхода, където една лелка следи на кой багажен етикет има зелена лента и упътва хората към EU и non-EU изходите... Отиваме на гарата на летището и след няколко минути сме на централната гара на Брюксел...
**********************
Тъй като полетът ни на връщане беше следобяда, се появихме на летището малко по-рано. Получихме пак места до прозореца, но от страна на тройката. Минахме през проверките. Пътьом виждам офиса на Bulgaria Air.


Изходът ни за Мюнхен е на единя край на терминала. Аз се възползвам от времето, което остава, и тръгвам на лов за самолети

Терминалът е доста празен. Тук-таме има полет, иначе никакъв живот...

А321 на Iberia за Мадрид:

737 на SN се зарежда. Забележете "закърнелите" eyebrow windows!

A321 на Iberia, този път отпред...

Гарга се подхлъзва на Airbus-а:

Pushback на easyjet:

Technical с един Авро на SN:

През това време нашия самолет дойде. Оказа се същия, който ни докара от Мюнхен преди два дни.

Машината беше паркирана на ръкав, заредиха я с кетъринг и гориво и дойде време жената-пилот да ни прибере в къщи... Този път сървиса, изпълнен от двете стюардеси, е префектен! Явно им е първия leg за деня


Това е от мен. Кратко, но е май достатъчно да утоли авио-жаждата.

Поздрави
Емо