Летище Пловдив

Re: Летище Пловдив

Мнениеот Big G » 03 Май 2012 15:36

Ами кой да предположи, че след като дойде преди 3 дни пак ще ни посети. Късмет. Ама и ние сме си виновни. Инфо бол, ама кой да гледа и слуша :oops: . Дано "облака (cloud)" който днес пътува с него да е "въоръжен" и да го е нащракал.
Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1536
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

Re: Летище Пловдив

Мнениеот tupolev144 » 10 Май 2012 14:25

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=899046
Допълнителен полет Пловдив – Лондон заради Олимпийските игри
Още един самолет всяка седмица ще лети до Лондон заради Олимпийските игри. Това заяви за Дарик директорът на пловдивското летище Дойчин Ангелов. Датите вече са определени и освен полетите във вторник и събота, през август ще се лети и всеки четвъртък, уточни шефът на аеропорта. Двете редовни линии - до Лондон и Франкфурт се пълнят на 85-90% и в двете посоки и ако някой иска да си купи билет на по-нормални цени, трябва да го направи поне месец преди полета, допълни Ангелов.

През следващата седмица директорът на летището ще бъде в Турция, където ще води преговори в Бурса и Истанбул за трета редовна линия. В края на месеца Летище Пловдив ще участва на голям европейски форум в Талин, където ще се проведат срещи с над 10 авиокомпании.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище Пловдив

Мнениеот Пароль » 15 Май 2012 19:24

Днес от Лондон идва EI-DAI... Давайте ... :D
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Летище Пловдив

Мнениеот cloud » 15 Май 2012 22:36

cloud
най-спотър
 
Мнения: 207
Регистриран на: 11 Ное 2010 12:17

Re: Летище Пловдив

Мнениеот kozimir » 18 Май 2012 14:06

kozimir
по-спотър
 
Мнения: 121
Регистриран на: 17 Юли 2010 14:13
Местоположение: Plovdiv

Re: Летище Пловдив

Мнениеот tupolev144 » 25 Май 2012 13:47

http://inews.bg/%D0%A2%D1%83%D1%80%D0%B ... 84530.html
Летище "Пловдив" преговаря за полет до Виена
Виена е много важна дестинация, тъй като летището там се използва като транзитно и много български граждани го използват за полети в Европа
Започнахме преговори за редовна авиолиния до Виена, което ще отвори летище "Пловдив" до десетки дестинации в Европа и зад океана. Това каза за БТА изпълнителният директор на летището Дойчин Ангелов след участието си в най-големия авиационен форум на европейско ниво в Талин, Естония.

Според него Виена е много важна дестинация, тъй като летището там се използва като транзитно и много български граждани го използват за полети в Европа и зад океана. Дойчин Ангелов уточни, че форумът в Талин е важен за летищата, тъй като там, по предварителна заявка се осъществят срещи с много авиокомпании от Европа за договаряне на нови дестинации.

Извън това, по думите му, се провеждат и много двустранни срещи в неформален порядък. Ръководството на летище "Пловдив" е провело осем планирани срещи с авиокомпании, което е максимума при заявките за участие. След разговорите с тях Ангелов посочва, че е възможно още тази зима, в началото като чартърни полети на нискотарифна компания да се открият нови редовни линии.

Потвърдени са положителните резултати от срещите в Бурса, Турция и в тази връзка има заявен интерес на три турски авиокомпании за две линии до Турция. Български изселници от Турция за заявили, че ще настояват пред кмета на Кърджали общината да стане член на фонда "За развитие на летище Пловдив - Южната врата на България".

Целта, по думите на Ангелов, е максимално да се ускори разкриването на линията Пловдив - Бурса. Интересът на авиокомпаниите към Пловдив се увеличава непрекъснато, причина за което, според Дойчин Ангелов, е потенциалът на региона - Южен централен район. Вече се вижда, че редовните линии се използват не само от български граждани, но и от много туристи и действащите редовни линии са с натовареност над 90 на сто в двете посоки.

Освен това, коментира Ангелов, за авиокомпаниите няма значение какви са пътниците и каква е целта на пътуването. В момента от летище "Пловдив" се осъществят две редовни линии по два пъти в седмицата до Лондон и Франкфурт Хан. През август, във връзка с олимпиадата, до Лондон ще лети още един самолет с полет в 21,55 часа от Пловдив.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище Пловдив

Мнениеот cloud » 25 Май 2012 18:11

Крайно време е след толкова много писаници, нещо да се случи и реално.
cloud
най-спотър
 
Мнения: 207
Регистриран на: 11 Ное 2010 12:17

Re: Летище Пловдив

Мнениеот buhal » 25 Май 2012 19:48

Дай боже! Но едно е безспорно-желание и усилия има, дано и резултатите да не закъснеят много.
buhal
спотър
 
Мнения: 47
Регистриран на: 31 Авг 2011 07:01

Re: Летище Пловдив

Мнениеот tupolev144 » 25 Май 2012 22:17

Резултатите със сигурност ще закъснеят, защото всячески се пречи да има резултати! Такъв е "материала"! За съжаление!
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище Пловдив

Мнениеот takeoff » 25 Май 2012 23:30

Някои неща ми се струват несериозни - Линиите от Пловидв до Турция ( Бурса и Истанбул) предполагам няма да се правят от българска авиокомпания . За мен това си е чиста турска порпаганда в България . Интресено защо няма преговори по въпроса Пловдив - Солун например. Виена се обслужва от София достатъчно и едва ли може да се печели от тази линия . Според мен мениджмънта да вземе да се концентрира върху - руските и западно европейските турсити и разбира се българската емиграция . Германия, Великобритания, Испания, Италия . Бизнеса с Раян има доста на къде да се развива в България и според мен за летище Пловдив това е една чудесна възможност . Не сме чули за никакви преговори освен Раян с други европейски лоу кост компании .
Аватар
takeoff
най-спотър
 
Мнения: 299
Регистриран на: 02 Юни 2009 21:20
Местоположение: Sofia

Re: Летище Пловдив

Мнениеот tupolev144 » 26 Май 2012 07:05

Ако се децентрализира авиационния бизнес, отпадне изкуственото стопиране и пречки които се създават целенасочено и се либелизира пазара, като всяко летище да може само да определя таксите си, и само да финализира преговорите с авиокомпании, в Бългалия би се получило приблизително следното годишно разпределение на обслужения трафик. За София около 40000 ВС, Пловдив около 30000ВС, Бургас около 20000ВС и Варна около 20000 ВС. Т.е с около 20000ВС на година в повече от сега и този прираст би дошъл от по-масово навлизане на нискобюджетни АК, които биха покрили съответния сегмент, който в момента липсва! А именно туристи които искат да видят по-различни неща на приемлива цена, и наши емигранти живеещи навън. Специално за емигрантите се отнася увеличаването на честотата на пътуванията, които в сегашния вариант, просто не се случват. Държавата със сигурност би имала по-голяма икономическа изгода, още повече, като се очаква въвеждането на Единното европейско небе и трябва да се привличат авиокомпании, които да използват нашите летища по-масово и да се увеличи дяла на приходи от излитане и кацане в съответната държава и да не се разчита основно на прелитащ трафик! Е, ако искаме да имаме авиационен бизнес естествено! :)
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище Пловдив

Мнениеот Toni » 26 Май 2012 10:56

100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Летище Пловдив

Мнениеот tupolev144 » 26 Май 2012 11:46

Преди да започне полетите си от Пловдив, представителят на Райънеър на дадената пресконференция заяви, че ако не им се пречи ще прекарат годишно през новия терминал на летище Пловдив 6 000 000 пътници, като максимумът естествено не би се достигнал за 1 година! Е, за съжаление сме в България и той не е дооценил факта, че ще му се пречи на всички нива (да не се впускаме в подробности, кои точно са тези "нива")! За съжаление само ентусиазмът на директора Д. Ангелов не е достатъчен! Прави и невъзможното човекът, но отвсякъде му се "подлива вода"! Типично по български, защото "мениджмънта" у нас е не с държавническо мислене, а с мислене на селски кметове! А пътникопотокът, естествено, че ще се преразпредели частично от София към Пловдив, като се има в предвид, че южен район на страната се населява от около 2 000 000 жители и ще им е много по-удобно и евтино да използват летището в Пловдив. Отчитайки и мин. 70 000 000 - та посещаемост на сайта на Райън и сравнително новата за европееца непозната България и съответните й забележителности и СПА курорти, болшинството разположени точно в този южен район, както и емигрантската общност, която в по-голямата си част е от райони извън София (точно по икономически причини) и би се връщала по няколко пъти в годината, стига да е удобно и евтино. Е, ако имаше хора, които да не мислят единствено за София, но и за страната като цяло, би било много по-добре за всички (и за софиянци в по-дългосрочен план)! Защото както сме я подкарали до никъде няма да стигнем! Обезлюди се северната част на страната, идва реда на южната и следва столицата! Дано не съм лош пророк! Нищо лично към софиянци, но ако са здравомислещи, ще доловят истината, която в по-дългосрочен план, би им била от жизнена полза!
Последна промяна tupolev144 на 26 Май 2012 12:14, променена общо 1 път
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище Пловдив

Мнениеот skyviewer » 26 Май 2012 11:56

За ПРЕРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ и РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ говорихме по времето на Развитото Социалистическо Общество,а сега трябва да говорим за Лично предпочитание на пътника или за КОНКУРЕНЦИЯ т.е. хайде ДРУГАРИ да мислим ПАЗАРНО.

И пак бих цитирал /простете-не Маркс/:
Вебер казва, че германците не обичат ниски цени. Как, по дяволите, знае? Никога не им е предлагал такива. Германците биха лазили по гол гъз върху строшено стъкло за ниски цени.
За Юрген Вебер, изпълнителен директор на Lufthansa
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Летище Пловдив

Мнениеот tupolev144 » 26 Май 2012 12:36

"За ПРЕРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ и РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ говорихме по времето на Развитото Социалистическо Общество,а сега трябва да говорим за Лично предпочитание на пътника или за КОНКУРЕНЦИЯ т.е. хайде ДРУГАРИ да мислим ПАЗАРНО."
Еми хайде де, да мислим "пазарно" и да не пречим на другите летища и региони да се развиват! От 2003 Райън искаше да "стъпи" в България, но отговорът беше - "В София може, в Пловдив не"! Но "човекът" не искаше в София. Ако това е немарксисто пазарно мислене, здраве му кажи! :D
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта

cron