И ... вдигане на таксите. Честито!
https://docs.google.com/gview?embedded= ... 022-BG.pdf
mistoffelees написа:Сигурността на летище София не била на ниво... интересно, излиза, че проверките за безопасност са работа на концесионера?
https://www.mediapool.bg/taina-proverka ... 41444.html
mashine1984 написа:Е на кой да са работа?
mistoffelees написа:mashine1984 написа:Е на кой да са работа?
На държавата, разбира се. След като тя пази границите и си прибира митата, нищо по-логично от това да се грижи да безопасността на пътниците - както прави по пътищата (КАТ) и пр. "Първи частен КАТ" как ви звучи? А представяте ли си безопасността на "Бен Гурион" дадена на частник?! TSA случайно да е частна?
Обществената безопасност е задължение на държавата (като еманация на обществото) и всичко друго е измиване на ръцете.
Проектът е част от цялостната трансформация на летището, за която са предвидени над 150 млн. лв. до края на 2025 г.
Летище София ще се сдобие с нова система за обработка на багажа (BHS). Инвестицията е за над 20 млн. лв. и включва доставка, инсталиране и поддръжка на най-модерното решение за управление на багажа на пътниците, съобщават от пресцентъра на концесионера „Соф Кънект“. Системата ще бъде осигурена от френски консорциум Alstef Group, а контрактът между двете страни е подписан през миналата седмица.
С вложението концесионерът се надява да подобри качеството на обслужване на пътниците. Съществуващата система е зависима от една остаряла машина, докато новата разполага с четири с общо тегло 7 тона и капацитет до 2400 багажа на час. Това би трябвало да позволи сигурната обработка на милиони чекирани багажи годишно.
Системата за управление на багажа е от ключово значение за функционирането на летището. Придобиваме авангардно технологично решение, което ще ни направи по-бързи и по-ефективни в полза на милионите ни пътници. Проектът е част от цялостната трансформация на летището, за която инвестираме над 150 млн. лв. до края на 2025 г.“, заяви Хесус Кабайеро при подписването на договора.
Системата транспортира регистрирания багаж от зоната за регистрация за полет през 4 нива на сигурност и поддържа тройно резервиране на системите. По този начин се гарантира най-високо ниво на надеждност и ефективност в обслужването на багажите. Новата система позволява както пълно самообслужване (т. нар. self-bag drop) при предварителна регистрация за полет, така и асистирано от чек-ин агенти обслужване.
За Alstef Group е удоволствие да си партнира с Летище София при избора и внедряването на системата за обработка на багаж. По този начин подкрепяме стремежа на летището да осигури по-ефективно обслужване и по-приятно изживяване на своите пътници“, каза Никола Бретон.
С въвеждането в експлоатация на новата BHS, Терминал 2 ще може да обслужва значително по-голям брой пътници. Внедряването на системата е част от плана за развитие на летището, който ще позволи на Терминал 2 да поеме целия трафик от почти 70-годишната сграда на Терминал 1.
mistoffelees написа:Концесионерът на летището в София обещава щедро светло бъдеще - а блъсканицата и висенето на секюрити ще продължат поне до 2026-а година, нищо, че това е едно от двете най-важни неща за пътниците на летището (другото е появата на машини за селф-чекин, което е обещано "само" за 2024-а година). Иначе диванчета, кафененца и роял - нищо, че тоалетните продължават да са кенефи.
И ако тръпнете в очакване, то през 2030-а година секюритито за всички щяло да бъде в новия Т3... значи чекинът ви е на Т2, после разходка за секюрити на Т3 и после обратно на Т2 към гейта... този цирк съм го гледал къде ли не ("Фюмичино" в Рим и Марсилия са типични примери, Берлин също) и никъде не работи, само къса нервите и губи времето на всички. Но с тоя "правилния" концесионер - толкова. Впрочем, предвид колко често светлото бъдеще наистина се случва, може и да ни се размине.
https://www.capital.bg/biznes/kompanii/ ... 2023-06-16
mistoffelees написа:Доколкото си спомням:
- "България Еър" ползват ръкави рядко, обикновено само на пристигащи вечер (и заминаващи сутрин) полети. Вътрешните полети не могат да са на ръкав, а за "Ембраерите" никога не го правят (макар че имат такава въможност).
- "Таром" и "Еър Събрия" идваха с по някоя бръмчолет, които не могат да се обслужват на ръкав - търде ниски са. Предполагам, че дори да дойдат с нещо по-едро, едва ли ще им се плаща за екстрата.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта