Много съм впечатлен от разсъжденията на DLoad.Научих много неща от кухнята на Bulgaria Air.Благодаря и за този линк:
http://bgonair.bg/avioshou/2014-08-24/k ... vgust-2014От него може да се досетим за това,което ще се случи до няколко месеца с тази авиокомпания.Това ,което казва Янко Георгиев,относно Европейските регулации и тяхното спазване - е най - доброто ,което може да помогне на Българската авиация:
Кап. Янко Георгиев: "Авиацията е един от най-конкурентните сектори в индустрията.
Съответно Европа е апетитна, но с безкрайно много регулации, съответно те по някакъв начин се заобикалят от страните, които не са членки на ЕС.
Точно това присъствие на близкоизточни компании дава възможност за тях да навлязат на нашия пазар, а от друга страна пък това ни кара нас да направим така че да бъдем по-конкурентни, да оптимизираме разходите си, съответно повишим нивото на услугите си и като цяло индустрията върви напред, предлагайки по-добър продукт, както от европейските, така и от тези хибридни компании."
А Европа трябва да следи, регулациите ,дали се изпълняват от всички страни-членки и да се санксионират своевременно заобикалянията при сливанията.
Подобна ситуация се случи и с Air Berlin.Очаквам Административния съд да смекчи наказанието на DLoad
