Логиката е много проста.Преди година,когато стартираха полетите Истанбул - Варна,
полетите Истанбул - Констанца /директни /бяха два пъти седмично със средно пълни самолети.
Много бързо нещата се промениха и пътникопотока Варна - Истанбул
се увеличи многократно за изненада и на самите турци.И много бързо вземаха- хитрото решение да направят четири обединени полета - сряда и петък - ист / конс / вар / ист ,вторник и неделя - ист / вар / конс / ист
Повявай ми направили са си добре сметката,а и така има 4 пъти седмично полети от Констанца до Истанбул ,дори и два да са през Варна.Същото важи и за обраният маршрут.Пътниците от Варна са в пъти повече отколкото от Констанца - това е повече от ясно.Надявам се да си ме разбрал.Ще го кажа още по ясно - ако turkish имаха пълни самолети с по 200 човека от Констанца до Истанбул полета със сигурност щеше да е директен - нали? От полупразен самолет нищо няма да спечелиш.
Затова полета е обединен и винаги пълен

Оскъпяването се състои в една летищна такса и съвсем не много гориво ,но пък имаш пълен до дупка самолет .Ти прецени кое е по рентабилно
