С Лот до Дюселдорф (много снимки)

С Лот до Дюселдорф (много снимки)

Мнениеот pepsii » 17 Мар 2008 19:40

С Лот до Дюселдорф (много снимки)

Взех си изпитите и си запазих сертификата (докато Micorosoft не излезат с някоя нова операционна система) и хайде пак на тръстиката.

Два дни в Дюселдорф за „кратко” съвещание.

Маршрута добре утъпкан , но пък с богат избор на полети , та винаги може да се намери нещо по-така.

Ето го маршрута (връщането съм го летял преди , но отиването май ми е за пръв път ) :

March 11, 2008
Sofia, Bulgaria - Sofia International , terminal 2
Warsaw, Poland - F. Chopin , terminal I

Airline: LOT Polish Airlines LO632 Aircraft: Embraer 175

Warsaw, Poland - F. Chopin , terminal I
Dusseldorf, Germany - Dusseldorf

Airline: LOT Polish Airlines LO407 Aircraft: Embraer 170

March 14, 2008
Dusseldorf, Germany - Dusseldorf
Warsaw, Poland - F. Chopin , terminal I

Airline: LOT Polish Airlines LO5408 Aircraft: Canadair Regional Jet 200

Warsaw, Poland - F. Chopin , terminal I
Sofia, Bulgaria - Sofia International , terminal 2

Airline: LOT Polish Airlines LO631 Aircraft: Boeing 737-500


Следобеден полет натам . Времето тук беше супер! Слънчево и приятно! Местата си бях рекуестнал още при резервацията. Онлайн чек-ина ми предложи само втория сегмент ( Варшава – Дюселдорф) така че го пропуснах. 1 час и четвърт преди полета бях на летището.
Опашката на чекина пред бизнес беше пълна , а на економи един човек ;-)
След 12 минути вече бях в бизнес салона . Пийнах кафе , взех си полседния брой на летищното списание и беж нагоре. На перона беше почти пусто.

Изображение

Междувременно пристигна Бритиш и нашия Ембраер с малко закъснение.

Гейта беше B8 , предпоследния ръкав към върха на терминала.

Въпреки закъснението , бординг навреме . Бях един от първите на борда.



11 Мар 2008
LO632
SOF-WAW
Embraer 175
SP-LIC
4A

Доста пълен полет – може би 95%.

Докато рулирахме покрай нас местеха този.

Изображение

Излетяхме по 27 :

http://www.youtube.com/watch?v=il1imY9EUm8

Последва много плавно издигане .

Редута и зала Фестивална:

Изображение

Ситняково и алея Яворов (някой знае ли за какво е големия изкоп вдясно от Ситняково?

Изображение

Ал.Невски и НДК:

Изображение

Илиянци и стадион Локомотив

Изображение

Средно облачно по пътя , почти без турбуленция.

Навсякъде почти няма вече сняг , само мноого нагоре по билата на Карпатите и малко на Стара Планина.

И Лот се е отървал от сандвичите в полза на кутийка , подобна на Аустриан – резенчета филе и кашкавал , хляб и т.н.

Полетно време час и 45 минути – заходихме и кацнахме навреме във Варшава:

http://www.youtube.com/watch?v=DAjGToSQ4tg

Докато рулирахме мярнах 757 на Еър Итали ! Жалко че ги няма вече в София.

Паркирахме до братовчед на нашия Ембраер , пред почти завършената лява част на Терминал 2.

Изображение


Имах около 40 минути време за трансфер . Поразходих се из мрачния и пренаселен терминал 1 , надникнах и в също така натъпкания бизнес салон.
Полета беше навреме .

Ето кой мина покрай нас докато се возехме с автобусчето:

Изображение

То ни закара почти на майната си . Сериозен проблем със мястото по перона във WAW заради всичките тези строежи и ремонти.


11 Мар 2008
LO407
WAW-DUS
Embraer 170
SP-LDC
3A

Отново пълен полет - 90%.

До нас беше паркиран отново братовчед :

Изображение

За сметка на дългото автобусно пътуване рулирахме кратко и излетяхме:

http://www.youtube.com/watch?v=j-r6cWsDmQk

Изпратихме слънцето :

Изображение

Полет близнак на предишния. Дори и полетното време беше час и 40 минути.

20 минути преди кацане удари средно силна турбуленция и кацането беше доста ветровито:

http://www.youtube.com/watch?v=S3H0X4NY9Uo

Минахме покрай един от любимите ми самолети – Fokker 50

Изображение

Автобусна стоянка . Ето и част от нашия ембраер (в цветовете на Стар Алайънс)

Изображение

Докато стигна до лентата , куфара ми вече се въртеше. Как го правят това в Дюселдорф – не знам.

Отново някакъв панаир – хотелите пълни – народ щъка навсякъде.
Денят завърши с типично немска вечеря в стаята ( така е който не си е довършил презентациите).

Изображение

А на сутринта започнах рано-рано:

Изображение

Наобратно – поради факта че първия полет беше на Луфтханза , успях да се чекирам онлайн.

Дигнах се в тъмни зори :

Изображение

На летището правят някакви ремонти на Терминал А. Така че се наложи да си чекирам багажа на гише. Скъсаха ми разпечатаните онлайн бордни карти и ми дадоха други. Защо – не знам. И онези си имат и баркод и всичко. Поне местата ми останаха същите.
Имах време за лате макиато и хайде на автобусчето към CRJ – то.

14 Мар 2008
LХ3320
DUS-WAW
Canadair CRJ-200
D-ACRE
5A

Пръскаше лек дъждец , така че видеото от излитането е много „интересно” ;-) :

http://www.youtube.com/watch?v=IQiHFsukgtQ


85% пълен полет. Сандвичи със сирене или шунка. Поне кафето е една идея по добро от на Лот.

Полетно време час и петдесет минути.

На снижение прелетяхме над безбройни новопостроени комплекси в предградията на Варшава :

Изображение

Ето и един шопинг , който съм снимал в един от предните блогове , пълен с коли.

Изображение

Ето я предната снимка :

Изображение

Пилота предупреди за турбуленция на кацане – ама слаба работа :

http://www.youtube.com/watch?v=-KZ4DzIyWgM

Ето го CRJ-то след кацане.


Изображение

До него товареха едно Авро:

Изображение

Имах час и половина трансфер , затова вместо да чакам шатъла между треминал 2 и 1 излязох и минах пеша.

Ето го новия терминал – голям напредъл в сравнение със стария:

Изображение

Изображение

След обичайното мотане по дюти фрий и кафе в бизнес салона ни натовариха на автобусчето.

И се започна едно ревю :

767 на Лот:
Изображение

A319 на Аерофлот (много ме кефи новата им ливерия)

Изображение

ЕуроЦиприя:

Изображение

Някакъв египетски чартър:

Изображение

По малкия 767 на Лот:

Изображение

Еър Лингус (много поляци чернорботят в UK и Ирландия):

Изображение

Пак SP-LPE;

Изображение

Скромен правителствен самолет ?

Изображение

Ил 62 - някоя Украинска делегация на посещение или ???

Изображение

На нашия 737 пък му бяха пораснали крака:

Изображение

14 Мар 2008
LO631
WAW-SOF
Boeing 737-500
SP-LKF
3A

Натоварихме се. Този път по слабо затоварване – около 50-60%.
Аз имах цял ред само за мен.

До нас по традиция – братовчед 737 .

Изображение

Нашия , беше с обновен интериор – явно Лот не смятат да ги пенсионират скоро.

Изображение

Ето и редичката в обратен ред:

Еър Лингус :

Изображение

Лотус:

Изображение

Новостроящата се част от дясно на терминал 1 ( не знам как ще го кръстят , може би 1А)

Изображение

Рулирахме,излетяхме и веднаг след това рязък завой :

http://www.youtube.com/watch?v=-pjKAK2j87w

Времето малко след като хапнахме се изясни , и ето какво се заниза отдолу :

Замръзнало езеро (според мен някъде в Карпатите)

Изображение

Крайова:

Изображение

Прекоосихме границата ( и р.Дунав) над Оряхово:


Изображение

Това според мен е Бяла Слатина (вижте правите улици) :

Изображение

Над Правец вече бяхме доста ниско:

Изображение

Елин Пелин:

Изображение

Мусачево.

Изображение

Игрището за голф , Равно поле . И в далечината – Лозен.

Изображение

Меко кацане по 27.

http://www.youtube.com/watch?v=qd9AIQ7OmZs


Рулирахме покрай самотния бизнес джет на InterAir:

Изображение

Времето беше слънчево , а перона малко по пуст отпреди 3 дни.

Изображение

Това е засега. Очаквам вашите въпроси и коментари.

В други ден кратко скокче до Истанбул с Туркиш (надявам се на A320).
Последна промяна pepsii на 18 Мар 2008 10:38, променена общо 1 път
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот BOOMER » 17 Мар 2008 20:15

Изображение

It is extremely important that crews understand that a decision to reject a take off is not made because the airplane can stop. A decision to reject a take off is made because the airplane will not fly!!!
Аватар
BOOMER
по-спотър
 
Мнения: 151
Регистриран на: 23 Ное 2005 01:15

Мнениеот pepsii » 17 Мар 2008 20:22

Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот PZ » 17 Мар 2008 20:52

Аватар
PZ
по-спотър
 
Мнения: 198
Регистриран на: 03 Яну 2007 18:37
Местоположение: София

Мнениеот merlin » 17 Мар 2008 20:53

Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Мнениеот A330-200 » 17 Мар 2008 21:18

A landing is simply a controlled collision with the ground!
The 3 most useless things in aviation are the sky above, the fuel on the ground and the runway behind you.
Аватар
A330-200
супер спотър
 
Мнения: 599
Регистриран на: 08 Фев 2005 11:50
Местоположение: SOF/LBSF

Мнениеот george_mnt » 17 Мар 2008 21:25

Аватар
george_mnt
най-спотър
 
Мнения: 337
Регистриран на: 25 Ное 2007 17:57

Мнениеот Dreamliner » 17 Мар 2008 21:47

Аватар
Dreamliner
супер спотър
 
Мнения: 1130
Регистриран на: 13 Авг 2007 11:59
Местоположение: SOF/LBSF Летище София

Мнениеот mitkobiker » 17 Мар 2008 23:23


Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2547
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Мнениеот Делян » 18 Мар 2008 02:29

И аз да попитам как беше Embraer-a?
А изкопа ще е Сердика Център http://www.ece.de/shared/media/downloads/1604_de.pdf
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

well ..

Мнениеот pepsii » 18 Мар 2008 10:32

Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот Dreamliner » 18 Мар 2008 12:13

Аватар
Dreamliner
супер спотър
 
Мнения: 1130
Регистриран на: 13 Авг 2007 11:59
Местоположение: SOF/LBSF Летище София


Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

cron