Взех си изпитите и си запазих сертификата (докато Micorosoft не излезат с някоя нова операционна система) и хайде пак на тръстиката.
Два дни в Дюселдорф за „кратко” съвещание.
Маршрута добре утъпкан , но пък с богат избор на полети , та винаги може да се намери нещо по-така.
Ето го маршрута (връщането съм го летял преди , но отиването май ми е за пръв път ) :
March 11, 2008
Sofia, Bulgaria - Sofia International , terminal 2
Warsaw, Poland - F. Chopin , terminal I
Airline: LOT Polish Airlines LO632 Aircraft: Embraer 175
Warsaw, Poland - F. Chopin , terminal I
Dusseldorf, Germany - Dusseldorf
Airline: LOT Polish Airlines LO407 Aircraft: Embraer 170
March 14, 2008
Dusseldorf, Germany - Dusseldorf
Warsaw, Poland - F. Chopin , terminal I
Airline: LOT Polish Airlines LO5408 Aircraft: Canadair Regional Jet 200
Warsaw, Poland - F. Chopin , terminal I
Sofia, Bulgaria - Sofia International , terminal 2
Airline: LOT Polish Airlines LO631 Aircraft: Boeing 737-500
Следобеден полет натам . Времето тук беше супер! Слънчево и приятно! Местата си бях рекуестнал още при резервацията. Онлайн чек-ина ми предложи само втория сегмент ( Варшава – Дюселдорф) така че го пропуснах. 1 час и четвърт преди полета бях на летището.
Опашката на чекина пред бизнес беше пълна , а на економи един човек

След 12 минути вече бях в бизнес салона . Пийнах кафе , взех си полседния брой на летищното списание и беж нагоре. На перона беше почти пусто.

Междувременно пристигна Бритиш и нашия Ембраер с малко закъснение.
Гейта беше B8 , предпоследния ръкав към върха на терминала.
Въпреки закъснението , бординг навреме . Бях един от първите на борда.
11 Мар 2008
LO632
SOF-WAW
Embraer 175
SP-LIC
4A
Доста пълен полет – може би 95%.
Докато рулирахме покрай нас местеха този.

Излетяхме по 27 :
http://www.youtube.com/watch?v=il1imY9EUm8
Последва много плавно издигане .
Редута и зала Фестивална:

Ситняково и алея Яворов (някой знае ли за какво е големия изкоп вдясно от Ситняково?

Ал.Невски и НДК:

Илиянци и стадион Локомотив

Средно облачно по пътя , почти без турбуленция.
Навсякъде почти няма вече сняг , само мноого нагоре по билата на Карпатите и малко на Стара Планина.
И Лот се е отървал от сандвичите в полза на кутийка , подобна на Аустриан – резенчета филе и кашкавал , хляб и т.н.
Полетно време час и 45 минути – заходихме и кацнахме навреме във Варшава:
http://www.youtube.com/watch?v=DAjGToSQ4tg
Докато рулирахме мярнах 757 на Еър Итали ! Жалко че ги няма вече в София.
Паркирахме до братовчед на нашия Ембраер , пред почти завършената лява част на Терминал 2.

Имах около 40 минути време за трансфер . Поразходих се из мрачния и пренаселен терминал 1 , надникнах и в също така натъпкания бизнес салон.
Полета беше навреме .
Ето кой мина покрай нас докато се возехме с автобусчето:

То ни закара почти на майната си . Сериозен проблем със мястото по перона във WAW заради всичките тези строежи и ремонти.
11 Мар 2008
LO407
WAW-DUS
Embraer 170
SP-LDC
3A
Отново пълен полет - 90%.
До нас беше паркиран отново братовчед :

За сметка на дългото автобусно пътуване рулирахме кратко и излетяхме:
http://www.youtube.com/watch?v=j-r6cWsDmQk
Изпратихме слънцето :

Полет близнак на предишния. Дори и полетното време беше час и 40 минути.
20 минути преди кацане удари средно силна турбуленция и кацането беше доста ветровито:
http://www.youtube.com/watch?v=S3H0X4NY9Uo
Минахме покрай един от любимите ми самолети – Fokker 50

Автобусна стоянка . Ето и част от нашия ембраер (в цветовете на Стар Алайънс)

Докато стигна до лентата , куфара ми вече се въртеше. Как го правят това в Дюселдорф – не знам.
Отново някакъв панаир – хотелите пълни – народ щъка навсякъде.
Денят завърши с типично немска вечеря в стаята ( така е който не си е довършил презентациите).

А на сутринта започнах рано-рано:

Наобратно – поради факта че първия полет беше на Луфтханза , успях да се чекирам онлайн.
Дигнах се в тъмни зори :

На летището правят някакви ремонти на Терминал А. Така че се наложи да си чекирам багажа на гише. Скъсаха ми разпечатаните онлайн бордни карти и ми дадоха други. Защо – не знам. И онези си имат и баркод и всичко. Поне местата ми останаха същите.
Имах време за лате макиато и хайде на автобусчето към CRJ – то.
14 Мар 2008
LХ3320
DUS-WAW
Canadair CRJ-200
D-ACRE
5A
Пръскаше лек дъждец , така че видеото от излитането е много „интересно”

http://www.youtube.com/watch?v=IQiHFsukgtQ
85% пълен полет. Сандвичи със сирене или шунка. Поне кафето е една идея по добро от на Лот.
Полетно време час и петдесет минути.
На снижение прелетяхме над безбройни новопостроени комплекси в предградията на Варшава :

Ето и един шопинг , който съм снимал в един от предните блогове , пълен с коли.

Ето я предната снимка :

Пилота предупреди за турбуленция на кацане – ама слаба работа :
http://www.youtube.com/watch?v=-KZ4DzIyWgM
Ето го CRJ-то след кацане.

До него товареха едно Авро:

Имах час и половина трансфер , затова вместо да чакам шатъла между треминал 2 и 1 излязох и минах пеша.
Ето го новия терминал – голям напредъл в сравнение със стария:


След обичайното мотане по дюти фрий и кафе в бизнес салона ни натовариха на автобусчето.
И се започна едно ревю :
767 на Лот:

A319 на Аерофлот (много ме кефи новата им ливерия)

ЕуроЦиприя:

Някакъв египетски чартър:

По малкия 767 на Лот:

Еър Лингус (много поляци чернорботят в UK и Ирландия):

Пак SP-LPE;

Скромен правителствен самолет ?

Ил 62 - някоя Украинска делегация на посещение или ???

На нашия 737 пък му бяха пораснали крака:

14 Мар 2008
LO631
WAW-SOF
Boeing 737-500
SP-LKF
3A
Натоварихме се. Този път по слабо затоварване – около 50-60%.
Аз имах цял ред само за мен.
До нас по традиция – братовчед 737 .

Нашия , беше с обновен интериор – явно Лот не смятат да ги пенсионират скоро.

Ето и редичката в обратен ред:
Еър Лингус :

Лотус:

Новостроящата се част от дясно на терминал 1 ( не знам как ще го кръстят , може би 1А)

Рулирахме,излетяхме и веднаг след това рязък завой :
http://www.youtube.com/watch?v=-pjKAK2j87w
Времето малко след като хапнахме се изясни , и ето какво се заниза отдолу :
Замръзнало езеро (според мен някъде в Карпатите)

Крайова:

Прекоосихме границата ( и р.Дунав) над Оряхово:

Това според мен е Бяла Слатина (вижте правите улици) :

Над Правец вече бяхме доста ниско:

Елин Пелин:

Мусачево.

Игрището за голф , Равно поле . И в далечината – Лозен.

Меко кацане по 27.
http://www.youtube.com/watch?v=qd9AIQ7OmZs
Рулирахме покрай самотния бизнес джет на InterAir:

Времето беше слънчево , а перона малко по пуст отпреди 3 дни.

Това е засега. Очаквам вашите въпроси и коментари.
В други ден кратко скокче до Истанбул с Туркиш (надявам се на A320).