Поздрави за репортажа - страхотни снимки за пореден път. (*THUMBS UP*)
Ако се върнем на темата за снегорините - всички виждаме какви са и на колко години са. А и вероятно не са достатъчни, за да функционира нормално летището при зимни условия и да е отворено. Ето тук идва мястото на отговорните фактори да си "напишат домашното" - да проверят какви експлоатационни разходи имат, каква ефективност имат, какво ново се предлага на пазара, да отидат при по-високото ниво отговорни фактори с мотивирано становище - "Ето снимки, ей с това чистим. Техниката е на повече от 30 години (от 1981-ва до 2012-таа) - не е надеждна, не е ефективна, чупи се често, замърсява, не покрива Евро 1,2,3,4,5,... Така не е правилно да работим. Към днешна дата аз намерих 3-4-5 производителя, които предлагат продукти със следните показатели. Всяко затваряне на летището коства следните щети -нашите редовни линии не се обслужват, чартърите не се обслужват, военните не могат да летят, София остава без запасно летище за 10 авиокомпании, което прави около 30 полета на ден, ...Трябва да се направи поръчка по ЗОП, но ориентировъчната цена според мен ще е Х лв." и така този проблем да бъде разрешен.
Но всичко това се прави предварително - през пролетта, а не посред зима, защото е малко късно.
Отделно от това, след като такава е наличната техника за тази зима и тя е малко, трябва да се търси краткосрочно решение на проблема. Свършената работа е правопропорционална на времето и производителността. При фиксирана производителност има само едно решение за увеличаване на свършената работа и то е увеличаване на времето

.
А ако в Бургас на снегорините им е студено, сигурно някой не си е свършил съвестно работата и е разрешил купуване на неподходящи камиони
